fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול בחרדות ברעננה

חווית החרדה שונה מאדם לאדם, ולעיתים היא יכולה להיות עניין משתק ומשבש אורח חיים. מחשבות טורדניות, אי שקט, מתח מורט עצבים, דאגה מתמדת ועוד הינם חלק מהחוויות הרגשיות שנחווה אם אנו מתמודדים עם חרדה. כיום, לאור התפתחות מקצועית מגובה במחקרים רבים, נמצאו שיטות טיפול יעילות בעזרתן ניתן להחזיר את השקט הנפשי לחיי היום יום.

טיפול בחרדות ברעננה

במכון חיבורים נציע לכם מספר גישות טיפול ממוקדות ולאחר פגישת הכרות נציע לכם את גישת הטיפול המתאימה ביותר עבורכם. לנוחותכם, טיפול במכון חיבורים ניתן היום במספר סניפים באזור המרכז וביניהם גם בסניף רעננה לתושבי השרון. מרכז הטיפולים ברעננה נמצא במיקום מרכזי ונוח בקליניקה מטופחת ונעימה. אנו מזמינים אתכם לקבוע פגישת הכרות ולקבל את הצעתנו לתוכנית טיפול מותאמת אישית לכם.

נשים מחייכות

אז מה גורם לחרדה להתפתח להפרעה נפשית מעיקה?

בעוד שחרדה הינה סה”כ תגובה נורמלית וטבעית של בני אדם (פרויד טען שהיא הכרחית למנגנון ההישרדות שלנו), כאשר היא נמשכת ולא חולפת לאורך זמן, היא הופכת למעמסה רגשית כבדה ובכך יכולה להיות מוגדרת כהפרעה נפשית.

חרדה “רגילה” תוגדר כהפרעה בהתייחס למשך הופעתה ועוצמת המצוקה אשר היא יוצרת. סיטואציות מסוימות בהן האדם חווה לחץ נפשי כבד לאורך זמן, מבלי שיש לו הכלים או היכולת להירגע, לדוגמא, בעיות בזוגיות, קשיים כלכליים, תקופות מבחנים או התמודדות עם אירועים טראומתיים, יכולות להוות טריגר להופעת החרדה בחיינו.

עובדים

סימפטומים של חרדות – איך יודעים?

כשמדובר על חרדה, לרוב נכיר בתסמינים רגשיים-נפשיים ותסמינים פיזיים.התסמינים הנפשיים יכולים להיות פחד גדול מאובדן שליטה פיזי ומחשבתי, תפיסה של מצבים כמאיימים גם כאשר הם אינם מהווים סכנה אמיתית, הרגשה שמעבר לפינה מחכה קטסטרופה. כמו כן, צפות ומשתלטות מחשבות מאוד שליליות, חוסר תקווה או יכולת לחשוב בהיגיון ולמצוא פתרונות. בהרבה מקרים יופיע פחד גדול מעילפון או פחד להשתגע.

התסמינים הפיזיים הם רבים ומגוונים (לא תמיד יופיעו כולם). בין התסמינים – דופק לב מואץ, בעיות קיבה ועיכול, הזעה מוגברת, רעד, קושי בנשימה, כאבי שרירים ועוד.

מטפלות

מה הטיפולים המומלצים לחרדה

במכון חיבורים נציע לכם מספר שיטות טיפול יעילות בטיפול בחרדה, בין השיטות- טיפול דינאמי ממוקד, טיפול בגישת ACT, טיפול CBT ועוד. מטרת הטיפול תהיה ליצור מודעות גבוה לדפוסי חשיבה “מזיקים” אשר משמרים את החרדה ואף מגבירים אותה. כמו כן, לומדים לפתח ולתרגל דפוסי חשיבה חלופיים ובריאים יותר. הטיפול מתאים למבוגרים, נוער וילדים, כל אדם לפי יכולותיו.

את סניפי המכון ובכללם סניף רעננה של מכון חיבורים, מוביל צוות פסיכולוגים ישראלים ומטפלים מובילים בתחומם, עם השכלה וניסיון שרכשו בארץ ובחו”ל. כל צוות המטפלים בעלי תואר שני ו/או דוקטורט בפסיכולוגיה קלינית או פסיכותרפיסטים, כולם בעלי אישור ממשרד הבריאות/ משרד החינוך.

הסניף ברעננה זמין וקרוב גם לתושבי כפר סבא והוד השרון.

מטפלות

לשיתוף הכתבה >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב print

דרג את הטיפול

No ratings yet.

בעלים ומנהלת מכון חיבורים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מעל 15 שנות נסיון בטיפול בחרדה בגישות ממוקדות.

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן