fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אישה שותה קפה בשחור לבן

טיפול פסיכולוגי באונליין

רובינו חווינו מספר פעמים בחיינו מצוקה רגשית כזו או אחרת. אולם לעיתים, המצוקה אינה חולפת והיא בעלת השפעה ממשית על התפקוד היומיומי ובאופן ישיר ושלילי, על איכות החיים שלנו.

טיפול פסיכולוגי באונליין

רובינו חווינו מספר פעמים בחיינו מצוקה רגשית כזו או אחרת. אולם לעיתים, המצוקה אינה חולפת והיא בעלת השפעה ממשית על התפקוד היומיומי ובאופן ישיר ושלילי, על איכות החיים שלנו. ממש כמו פציעה פיזית, גם מצוקה רגשית צריכה פעמים רבות לקבל מענה בידי איש מקצוע על מנת להגיע לידי פתרון. לכן עם השנים, טיפול פסיכולוגי הפך לכלי לגיטימי ונפוץ כדי להקל וכמובן לרפא, אם אפשר, מצוקות רגשיות.

לכל אחד מאיתנו קיימים שיקולים אישיים בדבר קבלת טיפול פסיכולוגי. מסתבר שיש מי שממשיך לסבול בגלל הקושי הלוגיסטי – הצורך ביציאה מהבית, המרחק והזמן הנדרש כדי להגיע למקום בו מקבלים טיפול שפת הטיפול ועוד.

היום, עם הקידמה הטכנולוגית המשופרת של שיחות וידאו באינטרנט, אין שום סיבה שלא להשתמש באותם כלים ולאפשר טיפול פסיכולוגי אישי, מקצועי ויעיל דרך וידאו צ’אט באונליין. המשמעות היא כי אותם אנשים שעד עכשיו נאלצו להתמודד לבד עם הכאב האישי שלהם לאור אותם שיקולים אישיים- הקושי או החשש להגיע לקליניקה , יוכלו לקבל מענה מקצועי, זמין ונגיש, במרחב הבטוח והמוכר, במטרה להקל על רמת המצוקה הרגשית..

מכון חיבורים מציע היום את האופציה לקבל טיפול פסיכולוגי על ידי מטפלים מוסמכים ומקצועיים, באופן פרטי בביתכם או בכל מקום אשר נוח לכם, דרך האונליין.

עוד על טיפול באונליין

נשים מחייכות

מהו טיפול פסיכולוגי ולמי הוא מיועד?

טיפול פסיכולוגי הידוע גם בשמו טיפול פסיכותראפי – הינו תהליך של שיחות אחד-על-אחד (או בזוג / קבוצה לפי צורך) שמטרתו לזהות את מקור הבעיה הנפשית שמציקה. תהליך הזיהוי מלווה במתן הכלים המתאימים לטפל בבעיות רגשיות וכמובן ליווי מקצועי ואובייקטיבי לאורך כל הדרך ביישומם.

טיפול שכזה יכול להביא תועלת לכל אדם השרוי במתח רב מסיבות שונות, מי שאיבד אדם קרוב ומתמודד עם שכול, התמודדות עם טראומות שונות (תאונה, מחלה, התעללות) וכמובן הפרעות רגשיות שונות כגון חרדות, דיכאון, OCD וכיו”ב.

עובדים

מדוע כדאי לבחור טיפול באונליין?

  • כאשר השיחות הטיפוליות מתקיימות בבית שלכם, זה תורם לרוגע האישי שלכם ועקב כך לפתיחות שדרושה בשביל להוציא את המיטב מתהליך הטיפול.
  • אם אתם גרים באזור מרוחק או פשוט לא מספיק קרובים לקליניקה שבה אתם רוצים לטפל – תוכלו עדיין לקבל טיפול מאותו צוות מקצועי בלי הצורך להגיע פיזית לטיפול.
  • ההוצאות והזמן שתשקיעו בטיפול מצטמצמים משמעותית. לא תשקיעו בתחבורה (בין אם דלק וחניה לרכב או תחבורה ציבורית), לא תצטרכו לוותר על זמן יקר בשל הנסיעה וההגעה למקום הטיפול.
  • טיפול בוידאו נותן מענה לאופן מיוחד לאנשים אשר סובלים באופן פרטני מהחשש לצאת מהבית או בעלי מגבלה גופנית כלשהי שמקשה על הניידות.
  • אתם בחו”ל? הנה ההזדמנות לקבל טיפול בשפה שלכם כאילו הייתם בארץ.
מטפלות

מה צריך בשביל לקבל טיפול פסיכולוגי דרך האינטרנט?

אם יש לכם מחשב וחיבור אינטרנט בבית, יש לכם כמעט הכל. נדרשת מצלמת וידאו שמחוברת למחשב (מחשבים רבים כבר מצוידים במצלמה כזו ברכישה) – ואתם בפנים. בהנחיית אנשי המקצוע במכון והדרכתם, תוכלו להוריד למחשב את התוכנה המתאימה ובאמצעותה להתחבר ולקיים שיחות טיפוליות. אין צורך להיות אנשי מחשבים או בעלי כישורים טכנולוגיים מיוחדים. עם הדרכה נכונה וליווי, כל אחד יכול.

ישנה אפילו אפשרות להוריד את התוכנה לפלאפון האישי שלכם ולנהל באמצעותו שיחה במידה ואין לכם גישה למחשב ביתי או שאינכם בבית.

אז לא חשוב איפה אתם נמצאים בארץ או בעולם – פנו עוד היום למכון חיבורים, ותוכלו לקבוע שיחת וידאו עם הצוות ומשם לבנות וליישם תכנית טיפולים שתחזיר את האור לחיים שלכם.

לשיתוף הכתבה >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב print

דרג את הטיפול

No ratings yet.

פסיכולוג קליני מומחה מ"ר 27-37580

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן