fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

מכון חיבורים סניף פתח תקווה

כותב:
תוכן עניינים

מכון חיבורים משרת נאמנה למעלה מ-9 שנים את תושבי תל-אביב, חולון, ראשל”צ ורעננה, וכעת אנחנו מתרחבים על מנת לתת שירות לתושבי פתח תקווה והסביבה. אנו מזמינים אתכם.ן תושבי העיר פתח תקווה והאזור להגיע אלינו למכון חיבורים סניף פתח תקווה ברחוב ורדינון אליעזר 3, בקומה 2. קיימת גישה נוחה וחנייה ברחובות הסמוכים, הן בכחול לבן והן באפור, וכן בחניונים רבים המפוזרים באזור. הקליניקה נגישה לבעלי מוגבלויות כמובן.

חיבורים סניף פתח תקווה

ורדינון אליעזר 3, פתח תקווה
ימי א’-ה’: 08:00-22:00
ימי ו’:  08:00-16:00

מי אנחנו?

מכון חיבורים מעסיק 40 פסיכולוגים ועובדים סוציאליים קליניים, את המכון מובילים ברמה המקצועית ד”ר רן אלמוג, אור פרי, ד”ר משה טלמון וצוות מעולה ורציני. אנחנו דואגים להשאיר איתנו בצוות רק מטפלים ומטפלות עם הרבה הצלחות טיפוליות. אנחנו מומחים בגישות טיפול ממוקדות המותאמות אישית למטופלים. בין היתר אנו מציעים טיפול CBT. טיפול CBT נחשב לטיפול הנפוץ והיעיל בעולם הפסיכותרפיה. טיפול נוסף המקבל במה נרחבת אצלנו במכון חיבורים הוא טיפול הגל השלישי שנקרא ACT – טיפול בעזרת קבלה ומחוייבות. הטיפול משלב מיינדפולנס ועבודה על ערכים של האדם כמקור לכוח והובלה בחייו. זה טיפול שההצלחות בו מאד מדוברות בעולם הפסיכולוגיה כי הוא מיצר שינוי לא רק בסימפטומים אלא גם באיכות החיים הכללית. מכון חיבורים מוביל את גישת האקט בארץ ואנחנו המכון הראשון שמתמחה בגישה זו.

במכון חיבורים תמצאו מגוון רחב של מטפלים ומטפלות – ביניהם מטפלות זוגיות ומשפחתיות, פסיכולוגים  ועו”סים המוכשרים לטיפול בילדים ונוער ופסיכולוגים קליניים מומחים. הטיפול מומלץ ומותאם לכלל סוגי האוכלוסייה ולטיפול במנעד רחב של קשיים רגשיים, החל מסוגים שונים של חרדות, הפרעות OCD, ועד לבעיות התנהגות, קשיים בזוגיות, קשיים הקשורים למיגדר וזהות מינית וערך עצמי.

אז מה בעצם מבדיל אותנו?

מכון חיבורים הוא מכון המאגד בתוכו מספר רב של מטפלים.ות, כך שהידע והניסיון עוברים תהליך שיתוף בישיבות הצוות השבועיות ( 5 שעות בכל ישיבה). אנו מבצעים לאורך השנים תהליכי ניתוח ולמידה והדבר מסייע להתמקצעות והתעדכנות ללא הפסקה, הבנה של מה עובד בטיפול ומה לא, איך להיות טובים יותר מבחינת המיקוד והשגת המטרות הטיפוליות והבנה חשובה של מה גורם או מאפשר למטפלים להיות טובים מאד במה שהם עושים. כמו כן, אנו דואגים לעבוד אך ורק עם מטפלים ואנשי צוות בעלי הצלחה טיפולית אשר עומדים בסטנדרטים שלנו. הצוות הטיפולי מועשר בתוכניות מקצועיות המיועדות להרחיב את ארגז הכלים שבו הוא מחזיק, וכל מטפל ומטפלת מטפחים את מכון חיבורים וממקמים אותו במקום הגבוה שבו הוא נמצא כיום

מי יכול ליהנות מהשירותים שלנו?

בפשטות – כולם! אם יש לך מוטיבציה ונכונות להשקיע בעצמך אנחנו יכולים ויודעים לעזור.

חתך האוכלוסייה המתאים לטיפול במכון חיבורים הוא מגוון – החל מילדים ונוער, מבוגרים, צעירים, משפחות, זוגות ועוד. כאמור, אנשי הצוות שלנו מטפלים במגוון רחב של קשיים ולכן הטיפול יכול להיות מצד אחד ממוקד ומצד שני במידה וישנם מספר קשיים ניתן לטפל בכולם במהלך הטיפול. אנחנו נמצאים ברחוב ורדינון אליעזר 3, בקרבת יכין סנטר כך שהסניף החדש בפתח תקווה ישרת את תושבי פתח תקווה והסביבה ותושבי היישובים הסמוכים לה. כאשר אתם מתקשרים למכון, נשוחח ונבין יחד אתכם.ן למה אתם פונים.ות, מה המטרות שלכם בטיפול, איזה מטפל.ת הייתם רוצים, מה הגישה הממוקדת הכי מתאימה לכם.ן. גם נסביר על הטיפול, מה העקרונות שלו ואיך הוא כל כך מוצלח. לאחר השיחה ראשונית, המטפל.ת יתקשרו אליכם ויציגו את עצמם. תוכלו להכיר ולדבר עם המטפל או המטפלת שלכם לפני הפגישה הראשונה.

כנסו לדף הצוות שלנו לראות את הפרצופים ולקרוא על האנשים ועל הנסיון הטיפולי והלימודי שלהם.

נתראה בפתח תקווה 😊

בעלים ומנהלת מכון חיבורים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מעל 15 שנות נסיון בטיפול בחרדה בגישות ממוקדות.

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן