רעות פלונסקר

פסיכולוגית, מתמחה בפסיכולוגיה קלינית, מ.ר. 27-13500.

לאורך השנים צברתי ניסיון בתחום הטיפול בילדים ובמבוגרים. אני עובדת דרך השקפת עולם רחבה ומשלבת כלים, גישות וראיה תאורטית המורכבת מידע מגוון שצברתי ולמדתי במהלך עבודתי והכשרותיי השונות.

אני מאמינה בשילוב של עבודת גוף ונפש בטיפול, הבעה ויצירה, ובשילוב של גישה בודהיסטית וטראנספרסונליות בפסיכותרפיה.

הניסיון המקצועי |

  • פסיכולוגית קלינית בהתמחות, המרכז הירושלמי לבריאות הנפש, תחנת קרית יובל
  • פסיכולוגית חינוכית בהתמחות, השירות הפסיכולוגי, עמק חפר
  • העברה וכתיבת אבחונים פסיכולוגיים, מספר פנימיות פוסט אשפוזיות במקומות מגוונים
  • פסיכולוגית קלינית בהכשרה, מרפאות חוץ, בית החולים טירת כרמל
  • פסיכולוגית שיקומית ונוירופסיכולוגיה בהכשרה, בית החולים לוינשטיין
  • פיתוח, כתיבה והערכת בחינות ושאלונים, המרכז הארצי לבחינות והערכה
  • מחקר אקדמי, המעבדה לחקר חרדה באוניברסיטת חיפה, בהנחיית פרופ’ עמית ברנשטיין

המומחיות שלי |

בטיפול אני משלבת פרקטיקות מעולם הטיפול הקוגניטיבי וההתנהגותי [CBT] וגישה דינמית מעולמות שונים.

תחומי הטיפול שלי הם:

  • הפרעות חרדה
  • דיכאון
  • OCD
  • פוסט טראומה
  • משברי חיים וקשיי הסתגלות
  • הדרכות הורים
  • קשיים סביב גיל ההתבגרות
  • דימוי עצמי נמוך
  • קשיים במערכות יחסים
  • בעיות התנהגות
  • קשיים חברתיים ומיומנויות חברתיות

לימודים אקדמיים |

תואר שני (MA) בפסיכולוגיה קלינית ונוירופסיכולוגיה, אוניברסיטת חיפה – בוגרת בתואר מצטיינת דיקן

תואר ראשון (BA) במדעי ההתנהגות, אוניברסיטת בן גוריון – בוגרת בהצטיינות 

קורסים והשתלמויות

הכשרת מטפלים בשיטת האקומי, מכון האקומי ישראל

מדריכה בשיטת MBSR  , “מרכז מודע”, המרכז הבינתחומי בהרצליה

 

פרסומים אקדמיים

Plonsker, R. , Gavish Biran, D. , Zvielli, A. , & Bernstein, A. (2016). Cognitive Defusion and Emotion Differentiation: Does Getting Entangled with Our Thoughts Dysregulate the Generation, Experience, and Regulation of Emotion? Cognition and Emotion

Hadash, Y., Plonsker, R., Vago, D., & Bernstein, A. (2016). Experiential Self-Referential and Selfless Processing in Mindfulness and Mental Health: Conceptual Model and Implicit Measurement Methodology.Psychological Assessment 

Ganor-Stern, D., Plonsker, R., Perlman, A., & Tzelgov, J. (2013). Are all changes equal? Comparing early and late changes in sequence learning.Acta psychologica144(1), 180-