fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול בחרדות בחולון

מה שהופך חרדה "נורמטיבית" להפרעה תלוי במשך המצוקה ועוצמתה. פעמים רבות הימצאות האדם במצב של לחץ נפשי כבד שנמשך לאורך זמן מבלי הפוגה, מבלי היכולת להירגע בכלל, יכול להוות טריגר לחרדה מצוקתית, למשל לחצים חברתיים ממושכים (כמו זוגיות בעייתית), תקופות מבחנים, קשיים כלכליים לאורך זמן, התמודדות עם אירועים טראומטיים כגון גירושין, תאונה או טראומה פיזית כלשהי, התעללות מינית, מלחמה וכן הלאה.

מהי חרדה ומה גורם לה?

אמר פרויד על חרדה, כי היא תגובה טבעית ואף חלק חשוב להישרדות שלנו כמנגנון הגנה. אולם מה קורה כאשר החרדה נשארת ולא עוזבת? כאשר הפחדים והדאגות אינם מרפים וכל סיטואציה כמעט הופכת למאיימת בקטסטרופה אפילו אם הסכנה אינה ממשית? כאשר חרדה לא מרפה, היא כבר הופכת מנורמלית וכמשרתת אותנו, להפרעה נפשית המביאה איתה סבל רב מאי שקט, מתח מורט עצבים, מחשבות טורדניות ודאגנות יתרה.

מה שהופך חרדה “נורמטיבית” להפרעה תלוי במשך המצוקה ועוצמתה. פעמים רבות הימצאות האדם במצב של לחץ נפשי כבד שנמשך לאורך זמן מבלי הפוגה, מבלי היכולת להירגע בכלל, יכול להוות טריגר לחרדה מצוקתית, למשל לחצים חברתיים ממושכים (כמו זוגיות בעייתית), תקופות מבחנים, קשיים כלכליים לאורך זמן, התמודדות עם אירועים טראומטיים כגון גירושין, תאונה או טראומה פיזית כלשהי, התעללות מינית, מלחמה וכן הלאה.

נשים מחייכות

התסמינים של חרדות

לחרדות ישנם סימפטומים נפשיים ופיזיים:

ישנם הרבה תסמינים פיזיים אפשריים (המופיעים חלקם או כולם) כגון רעידות, נשימה מואצת או קשיי נשימה, דופק לב מהיר, בעיות עיכול שונות, הזעה מוגברת, כאבי שרירים, קשיי שינה ועוד.

התסמינים הנפשיים יכולים להיות פחד גדול מאובדן שליטה, הסתכלות על מצבים כעל מאיימים ובעלי פוטנציאל לקטסטרופה גם כאשר לא מדובר בסכנה ממשית. הראש מוצף במחשבות שליליות מאוד, אי יכולת לראות את הפתרון.

עובדים

האם ניתן לטפל בחרדה ואיפה?

כאשר איכות החיים שלכם נפגעת בעקבות חרדות, אין שום סיבה לא לטפל ולהמשיך לסבול, במיוחד לאור התפתחותן והימצאותן של גישות טיפוליות יעילות בעלות אחוזי הצלחה גבוהים.

את מכון חיבורים מוביל צוות מטפלים מקצועי המונה פסיכולוגיים קליניים, מטפלים קליניים ופסיכותרפיסטים, אשר מתמחים בשיטות הטיפול המתקדמות אשר הוכחו כמועילות ביותר. המכון ממוקם במספר מוקדים במרכז הארץ וביניהם סניף מושקע ונעים בעיר חולון. הקליניקה בחולון נעימה ומטופחת, מתוך מטרה להשרות אווירה חמה ומזמינה לכל פונה. בהגיעכם בפעם הראשונה תפגשו עם אחד מאנשי המקצוע שלנו לפגישת אבחון מעמיקה ותוכלו לגבש תכנית טיפול מתאימה.

מרכז הטיפולים של מכון חיבורים בחולון, הממוקם בסמוך גם לערים בת ים וראשל”צ, מציע טיפול קוגניטיבי התנהגותי (טיפול CBT, מומלץ ומוביל להתמודדות עם חרדות והפרעות נוספות) וטיפול דינמי ממוקד. מטרת כל אחד מהטיפולים בדרכו הינה יצירת מודעות גבוהה למחשבות לא יעילות ומזיקות המזינות את החרדות. במהלך הטיפול בחרדה, מפתחים ומתרגלים דפוסי חשיבה חדשים ומקדמים, בריאים יותר ומרגיעים. הטיפול מותאם למבוגרים, בני נוער וילדים.

צוות המכון מונה מטפלים בעלי הסמכה מקצועית ברמה גבוהה ובעלי ניסיון עשיר בתחומם. כל המטפלים בוגרי תואר שני ו/או דוקטורט בפסיכולוגיה קלינית או פסיכותרפיסטים, כולם בעלי אישור ממשרד הבריאות/ משרד החינוך.

מטפלות

לשיתוף הכתבה >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב print

דרג את הטיפול

No ratings yet.

בעלים ומנהלת מכון חיבורים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מעל 15 שנות נסיון בטיפול בחרדה בגישות ממוקדות.

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן