fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי בחולון

היום כבר כולנו יודעים: טיפול פסיכולוגי הינו כלי לגיטימי ונפוץ עבור כל אחד ואחת על מנת לקבל תובנות ומענה לכאבי הנפש. במכון חיבורים מציעים בדיוק את זה.

טיפול פסיכולוגי בחולון

היום כבר כולנו יודעים: טיפול פסיכולוגי הינו כלי לגיטימי ונפוץ עבור כל אחד ואחת על מנת לקבל תובנות ומענה לכאבי הנפש. במכון חיבורים מציעים בדיוק את זה: רפואה לנפש באמצעות תהליך טיפול פסיכולוגי מותאם אישית לכל פונה, הניתן על ידי אנשי מקצוע מהדרגה הראשונה בעלי הכשרה קלינית בתחומים טיפוליים שונים. המכון יושב במספר מוקדים במרכז הארץ, וביניהם מציע המכון גם קליניקה נעימה בעיר חולון.

בקליניקה של מכון חיבורים בחולון, תוכלו לפגוש את הצוות המקצועי המציע מגוון גישות ושיטות טיפוליות, מטיפול פסיכולוגי מסורתי קלאסי ועד טיפולי CBT (טיפול קוגניטיבי-התנהגותי).

נשים מחייכות

למה צריך בכלל טיפול פסיכולוגי?

ובכן, חישבו על טיפול פסיכולוגי כמו על טיפול רפואי לכל דבר ועניין. אם יש לנו פצע או עצם שבורה הרי לא נחשוב פעמיים ונלך לרופא המתאים שיחבוש את פצעינו ויעזור לנו להחלים. אף אחד לא רוצה לסבול. יד שבורה למשל, משמעותה כאבים נוראיים – נרצה מיד למצוא טיפול ולקבל משככי כאבים עד שהיד תחלים. וכך גם כאבי הנפש. בין אם הפרעות דיכאון, חרדות או קשיים רגשיים אחרים – כל אלו גורמים לנו כאבים לא פחות מיד שבורה ולפעמים אפילו יותר. חרדה או מצוקה נפשית בלתי מטופלת עלולה לגרום לסבל רב ומתמשך. טיפול פסיכולוגי בא לתת מענה בדיוק לעניין זה בתהליך של שיחות אישיות שבועיות (או בתדירות אחרת שנקבעת בהסכמה מול המטפל) בהן נוגעים בכל הנקודות החשובות, נותנים כלים לסיוע בהתמודדות ולמעשה נותנים כל סיוע אפשרי במסגרת הטיפול במטרה לתת מזור לכאבים האישיים של כל אחד ואחת.

בקליניקה בחולון, הממוקמת בסמוך לערים בת ים וראשון לציון, ניתן לקבל טיפול פסיכולוגי איכותי באווירה מרגיעה ונעימה. במרכז הטיפולים יושבים אנשי הצוות שכל מטרתם היא לעזור לפונים להרגיש יותר טוב. הקליניקה מעוצבת באופן נעים, מזמין ונגיש. קרובה מאוד וזמינה גם לתושבי בת ים וראשל”צ. אנו ממליצים לכם להגיע לפגישת אבחון ראשונה, בה נבין יחד במה כרוכה המצוקה הרגשית עמה אתם מתמודדים ונתאים ביחד את תוכנית הטיפול היעילה ביותר עבורכם, לפי המטרות לשמן החלטתם להתחיל בטיפול. צוות המכון מונה פסיכולוגים ומטפלים קליניים נוספים המתמחים במתודות טיפוליות שונות כגון טיפולים קוגניטיביים-התנהגותיים (CBT) וטיפול פסיכודינמי ממוקד.

טיפולים נוספים: טיפול OCD

עובדים
מטפלות

לשיתוף הכתבה >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב print

דרג את הטיפול

No ratings yet.

בעלים ומנהלת מכון חיבורים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מעל 15 שנות נסיון בטיפול בחרדה בגישות ממוקדות.

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן