fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי בראשון לציון

כותב:
תוכן עניינים

מידי שנה רבים פונים לרופאים לא רק כאשר נתקלים בבעיות פיזיות אלא גם כאשר מתחבטים עם מצוקות נפשיות. בדומה להתמודדויות הפיזיות גם קשיים נפשיים ניתנות לטיפול בכלים יעילים וממוקדים וזאת באמצעות טיפול פסיכולוגי. בגישות CBT (טיפול קוגנטיבי התנהגותי)

כיום מבינים את החשיבות של ליווי ותמיכה רגשית על ידי טיפול פסיכולוגי, משהו שכל אדם בתקופות שונות בחייו עשוי להזדקק לו בין אם הוא מתמודד עם אובדן, חרדה, תחושת מועקה ולחץ ועוד. טיפול פסיכולוגי אינו מעיד יותר על שום דבר שלילי בהכרח, להיפך, הוא הופך יותר ויותר לצורך בסיסי של החברה המתמודדת עם אתגרי העולם העכשווי וידוע כתהליך לגיטימי ובריא שאדם צורך למען השגת הקלה, שחרור ובהרבה מקרים – ריפוי.

מכון חיבורים מציע תהליכי טיפול פסיכולוגי יעילים וממוקדים שניתנים על ידי מטפלים ופסיכולוגים הנבחרים בקפידה רבה. כולם בעלי הכשרות אקדמיות מתקדמות אבל יותר חשוב מכך- לב רחב ורמה מקצועית גבוהה, ממש ליד הבית ברחוב רוטשילד, ראשון לציון.

 

טיפול פסיכולוגי בראשון לציון

ביסודנו, כולנו שואפים לסבול פחות ולהרגיש טוב. העולם המודרני עשוי להכתיב לרובנו קצב ואתגרים בעלי פוטנציאל לשחיקה נפשית, וקל מאד “לשכוח את עצמנו” בצד לצורך תפקוד הישגיות ועשייה שנחשבים לערכים המובילים בחברה. טיפול פסיכולוגי הוא זמן איכות לעצירה, לטיפוח הקשבה פנימית ואינטימיות עם החוויה שלנו. פוטנציאל הריפוי מתרחש בנוכחות של אדם שמחזיק עבורנו מרחב בלתי שיפוטי, שיש בו חמלה מקצועיות והכלה.

הטיפול הנכון מקל על הסבל ומאפשר התמודדות אחרת, כזו שיש בה פיתוח של מסוגלות, או הפחתה של חרדה ומתח הכל תלוי בהגדרת מטרת הטיפול שנקבעה בתחילתו. מטרה טיפולית יכולה להיות: העלאת הערך העצמי שלנו, או פיתוח של גמישות פסיכולוגית המאפשרת לנו וחוסן נפשי מוגבר. טיפול פסיכולוגי מקצועי ומיטיב מסוגל להשיב למטופל את שמחת החיים, תחושת מלאות ומסוגלות, מערכות יחסים בריאות יותר ועוד.

פסיכולוג מומלץ בראשון לציון

בישראל טיפול פסיכולוגי יכול להינתן על ידי אנשי מקצוע מורשים הכוללים פסיכולוגים בעלי תעודה קלינית או פסיכותרפיסטים שהוכרו מטעם משרד הבריאות. אנשי מקצוע אלה עברו הכשרה קפדנית, בדרך כלל בעלי תארים מתקדמים בפסיכולוגיה והשלימו ניסיון קליני תחת פיקוח. הם מקפידים על הנחיות אתיות קפדניות ונדרשים לשמור על התפתחות מקצועית מתמדת כדי להבטיח את כשירותם. מטרת הטיפול הפסיכולוגי משתנה בהתאם לצרכיי המטופל כאשר מטרה רחבה וכוללנית תהיה לשפר את איכות החיים ולהביא להטבה נפשית. הטיפול מספק לאנשים מרחב בטוח ותומך לחקור ולהבין את מחשבותיהם, רגשותיהם והתנהגויותיהם. באמצעות התערבויות טיפוליות מבוססות ראיות, כגון טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפול פסיכודינמי או טכניקות מיינדפולנס, טיפול פסיכולוגי שואף להקל על מצוקה פסיכולוגית, לעזור במצבי חוסר איזון הקשורים לבריאות הנפשית, לשפר את כישורי ההתמודדות ולטפח צמיחה אישית ומודעות עצמית.

פסיכולוג ילדים בראשון לציון

פסיכולוג ילדים הוא איש מקצוע מומחה המתמקד בהבנה והתייחסות להתפתחות הפסיכולוגית, הרגשית וההתנהגותית של ילדים ובני נוער. פסיכולוגים אלו מצוידים בידע ובמומחיות בהתפתחות הילד, תהליכים קוגניטיביים, ויסות רגשי ודינמיקה בין אישית בקרב ילדים. הם עובדים עם ילדים המתמודדים עם מגוון רחב של אתגרים, כגון קשיי התנהגות, לקויות למידה, התמודדויות רגשיות ודינמיקה משפחתית. פסיכולוגי ילדים מפעילים כלי הערכה שונים, טכניקות טיפוליות והתערבויות המותאמות לצרכים הייחודיים של לקוחותיהם הצעירים, במטרה לקדם התפתחות בריאה, לשפר את כישורי ההתמודדות ולשפר את הרווחה הכללית. פסיכולוג ילדים יכול להיות פסיכולוג קליני של הילד, פסיכולוג התפתחותי או חינוכי בעלי תעודת הסמכה קלינית ממשרד הבריאות.

טיפול פסיכולוגי במכון חיבורים

במכון חיבורים ניתן לקבל טיפול במספר מוקדים מרכזיים כיום הכוללים את פתח תקווה, תל אביב, חולון רעננה וכמובן ראשון לציון. הסניף ממוקם באזור מרכזי בעיר: קליניקה ברחוב רוטשילד 45. במקום יש חניה בשפע והוא נגיש לנכים.

הצוות שלנו כולל פסיכולוגיים/יות מטפלות/ים באומנות, ועובדות/ים סוציאלים/יות קליניים/יות המתמחים/יות בסוגי טיפול שונים, בדגש על גישות CBT מתקדמות.  כל מטפלי המכון בעלי הסמכה מקצועית של משרד הבריאות ובעלי ניסיון עשיר בתחומם.

ניתן לפנות ישירות לקליניקה שלנו בראשון לציון להגיע לפגישת היכרות לצורך האבחון הראשוני עם אחד מאנשי הצוות במכון ולהתרשם באופן בלתי אמצעי מהאווירה הנינוחה והבטוחה שהמכון משרה על קהל המטופלים בו. התהליך נעשה לכל אורכו תוך שמירה על סודיות מרבית ועל פרטיותו של הפונה לטיפול הפסיכולוגי.

 

 

לסיכום

מכון חיבורים מעודד אתכם ואתכן לבקש עזרה כשצריך ולא להשאר לבד עם הקושי, לכל אחד ואחת מגיע לחיות חיים מלאים שיש בהם סיפוק והנאה.

הקליניקה שלנו ברחוב רוטשילד 45 בראשון לציון, זמינות לאורך כל השבוע למעט שבתות בין השעות 8:00 ל 22:00 במקום חנייה בשפע:

חניה בתשלום ברחוב הכרמל ביקב 10 ש”ח ליום.

חניות תת קרקעי מתחת למתחם כולו, כניסות מרחוב הכרמל 20 או מרחוב מוהליבר 15 ש”ח ליום.

רחוב סימטת בצלאל, חניה חופשית (מדרכה לבנה) בין השעות 0800-1700.

חניון חופשי “אורוות הברון” כניסה מרחוב מוהליבר.

יש חנייה בכחול לבן ברחובות הסמוכים סביב גן העיר.

בעלים ומנהלת מכון חיבורים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מעל 15 שנות נסיון בטיפול בחרדה בגישות ממוקדות.

שאלות ותשובות

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן