fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול קוגניטיבי התנהגותי בגבעת שמואל

כותב:
תוכן עניינים

אם אתם מעוניינים להשתחרר מחרדות או מועקות שמכבידות עליכם ומפריעות לכם לתפקד ביומיום ולממש את מלוא הפוטנציאל שלכם, חשוב שתדעו שזה בהחלט אפשרי. יכול להיות שכבר ניסיתם להתמודד עם הקושי לבד, בעזרת חברים קרובים או סדנאות שונות וכל אלה תמכו בכם במידה מסוימת, אבל הקושי עדיין שם. גם אם כבר עברתם דרך בהתמודדות, וגם אם אתם רק מנסים למצוא מקום להתחיל ממנו, כדאי שתכירו את האפשרויות השונות לעזרה מקצועית ותמצאו את שיטת הטיפול שמתאימה לכם, ואת המטפל או המטפלת שאיתם תרצו לצעוד את הדרך לריפוי ותחושת רווחה פנימית.

אחת הדרכים המוכרות הקיימות היום לריפוי נפשי היא טיפול CBT או בשמו המלא – טיפול קוגניטיבי התנהגותי. בין אם שמעתם על שיטה זו ובין אם זו פעם ראשונה שאתם נחשפים אליה, מדובר בשיטת טיפול המתמקדת בהשגת תוצאות מוחשיות בחיי היומיום שלכם. מה זה אומר? באופן הכי פשוט, זה אומר, שהעבודה פה היא מכוונת יותר ליצירת שינוי ברמת ההתנהלות והתפקוד. בשונה מטיפול פסיכולוגי מהסוג המוכר, שבו התהליך הוא מתמשך ללא הגדרת זמן, נוגע בשאלות של שחזור דפוסים מהעבר והילדות ובאופן כללי לא תמיד ברור לנו אם זה עובד או לא, הרי שבטיפול CBT אנחנו עובדים עם מה שקורה כאן ועכשיו, כיום.  העבודה בטיפול קוגניטיבי התנהגותי מתמקדת בהבנה של מנגנוני החשיבה, הרגש וההתנהגות שמפעילים אותנו, ויצירת שינויים במרכיבים שאינם תומכים בנו בהשגת מטרותינו. בעזרת זיהוי של התבניות השליליות, אנחנו יכולים לפתח אסטרטגיות התמודדות בריאות יותר ולשפר את הרווחה הפנימית הכללית שלנו. טיפול CBT הוא טיפול קצר וממוקד בדרך כלל, שבנוי על הגדרה של מטרות ברורות, שהמטופל רוצה ומסוגל להשיג אותן. טיפול מסוג זה מתאים לכם אם אתם מוכנים לקחת חלק פעיל בריפוי העצמי שלכם, ומבינים את הערך של השתתפות אקטיבית בתהליך. בתהליך זה, תקבלו מהמטפל הכוונה כיצד להכיר במחשבות העוצרות את ההתקדמות שלכם ופוגעות באיכות חייכם, וכמו כן תלמדו כלים יעילים לשינוי המחשבות וכתוצאה מכך- שינוי הפעולות שתבחרו בהן.

 קצת על מכון חיבורים

“מכון חיבורים” קיים מעל 14 שנים ומונה כיום 6 סניפים בפריסה ארצית. במכון תוכלו לפגוש צוות של פסיכולוגים מקצועיים ומובילים בתחומם, בעלי תארים והשכלה בפסיכולוגיה קלינית והכשרות נוספות בתחומי התמחות שונים. אנחנו עובדים במגוון של גישות ממוקדות ויעילות מאוד לטיפול במצבים כמו: טראומה, חרדות, OCD ועוד.
לאחר שתיצרו קשר, נזמין אתכם למפגש היכרות, שבו נשוחח איתכם על מנת לקבל טובה יותר לגבי הקושי שלכם ולבנות תוכנית טיפולית שמתאימה עבורכם. מתאמות הטיפול שלנו מוכשרות בהתאמת המטפל או המטפלת הנכונים לכם והגישת הטיפול שתביא אתכם להשגת התוצאות הרצויות והקלה רגשית משמעותית.

בואו לדבר איתנו

אז אם כבר הבנתם, שבמסע שלכם לעבר ריפוי, שלווה ומימוש עצמי כדאי לכם להיעזר בליווי של איש מקצוע, אנחנו כאן כדי לתמוך בכם. צרו איתנו קשר עוד היום כדי לקחת את הצעד הראשון לעבר העתיד שאתם ראויים לו.

בעלים ומנהלת מכון חיבורים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מעל 15 שנות נסיון בטיפול בחרדה בגישות ממוקדות.

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן