fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

מכון חיבורים סניף ראשון לציון

חיבורים סניף ראשל"צ

לישנסקי 27 ראשון לציון

ימי א’-ה’ 08:00-22:00

ימי ו’ 08:00-16:00

כל המידע על השירותים שלנו בסניף ראשל”צ. מי המטפלים? באלו קשיים ובעיות אנו מטפלים? ומהי הגישה הטיפולית המרכזית שלנו?

קצת על הסניף החדש- בראשון לציון

אנחנו שמחים לבשר על התרחבות מכון חיבורים, שעד כה פעל בסניפים שלנו באזור תל אביב, חולון ורעננה.
היום ניתן לפנות אלינו גם לסניף החדש שלנו בראשל”צ – ברחוב רוטשילד 45. הקליניקה שלנו משרה אוירה נינוחה ואינטימית והיא מתאימה לטיפול בילדים ומבוגרים.

מכון חיבורים קיים כ 9 שנים והצוות שלו מונה כ 35 פסיכולוגים, עובדים סוציאליים קליניים ופסיכותרפיסטים מעולים. אנו מטפלים בעיקר בגישת CBT ובגל השלישי של הגישה ACT (טיפול במחויבות וקבלה). הצוות שלנו כולל פסיכולוגים קליניים מומחים, מטפלות זוגיות ומשפחתיות, פסיכולוגיות עם נסיון והכשרה בטיפול בילדים ונוער ועובדים סוציאלים בעלי תואר שני טיפולי והכשרה ספציפית בגישת CBT.

צוות המומחים של המכון מטפל בקשת רחבה של קשיים רגשיים הכוללים בין היתר:
חרדה מוכללת, חרדה ספציפית, התקפי חרדה, היפוכונדריה, טראומה, OCD, התקפי כעס, פחד מאינטימיות ופחד ממחויבות, טריכוטילומניה, דרמוטילומניה, הפרעות אכילה, דיכאון, ערך ודימוי עצמי נמוך. כמו כן אנו מטפלים באנשים שחווים משבר או מצוקה גדולה.

נשים מחייכות

האם הטיפול מתאים לכל הגילאים?

בעקרון התשובה היא כן! אולם כל קבוצת גיל וכל אינדיבידואל, מקבלים את הטיפול והמטפל שמותאם להם באופן ייחודי, בהתאם לבעיה ולבגרות הרגשית של המטופל.

במכון חיבורים מטפלים בילדים החל מגיל 5, בנוער ובמבוגרים. חלק מהצוות הטיפולי מתמחה בטיפול זוגי ומשפחתי. כמו כן קיימות הדרכות הורים לילדים מהגיל הרך ועד גיל 18.

עבודת הצוות של המומחים במכון מושתת על מפגשים שבועיים ( בני 4 שעות ) ועל היכרות מקצועית עמוקה בין אנשי הצוות, לפיכך אנו מסוגלים, לאחר המפגש הראשון או השני עם המטופל, להבין האם המטפל/ת מתאימים להמשך הטיפול ובמידה ולא, אנו מתאימים פסיכולוג/ית אחרים ובונים תוכנית טיפולית המתאימה לצרכים שהועלו בפגישה.

צוות המכון מתמחה בפתרון בעיות רגשיות ובהפחתת סימפטומים, מהירה יחסית, כמענה למשברים ולמצוקות. האתגר הטיפולי הוא לזהות ולאבחן במהירות ובדיוק מהם הקשיים הרגשיים והפיזיים המונעים את היכולת לשינוי ולהתפתחות המיוחלת ולהתאים את הכלים הטיפוליים המתאימים.

מה מאפשר לנו להיות מטפלים טובים?

נסיון של תשע שנים בטיפול בחרדה, ישיבות צוות שבועיות, סינון של אנשי צוות לאורך השנים כך שאלו שממשיכים איתנו הם בעלי הצלחה טיפולית גבוהה מאד. אנחנו מתעדכנים ולומדים כל הזמן, תומכים בצוות שלנו להתקדם מבחינה מקצועית ולימודית בתוכניות המרחיבות את ארגז הכלים שברשותם. המכון שואף למצויינות ואנחנו גאים על שורה של פסיכולוגים מומחים ומדריכים כמו ד”ר משה טלמון,  ליאת פרוכטמן, ד”ר רן אלמוג ואור פרי ממובילי גישת האקט בישראל, שנמצאים איתנו בצוות ולוקחים חלק משמעותי בקידום והדרכה של הצוות כולו

אישה מחייכת

מי הם המטפלים והמטפלות של מכון חיבורים?

המטפלים/ות שלנו בסניף של מכון חיבורים בראשל”צ הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון טיפולי נרחב, הכשרתם האקדמית מאוניברסיטאות מובילות בארץ ובעולם, עם קשת רחבה של התמחות בתחומים ספציפיים. את הצוות מובילים ד”ר רן אלמוג ואור פרי, פסיכולוגים קליניים המובילים את גישת ACT בישראל ובעלי ידע טיפולי רב.

במהלך הפגישות החד שבועיות של הצוות, מרחיבים ומעמיקים את הלימוד על הגישות הטיפוליות כמו גישת CBT וגל שלישי CBT( ACT, DBT, EFT, תרפיות מבוססות מיינדפולנס ועוד) שומעים הרצאות של מרצים מתחום הטיפול הפסיכולוגי ועוברים סדנאות שונות של התפתחות אישית, כגון התפתחות מקצועית בהנחיית ד”ר משה טלמון, פסיכולוג קליני מומחה ומדריך בעל שם עולמי בזכות הגישות החדשניות שפיתח, הספרים שהוציא לאור והמאמרים שפרסם.

מהי שיטת הטיפול העיקרית במכון?

 

המכון דוגל בגישת CBT (טיפול קוגניטיבי התנהגותי), ומטפל באחת הגישות המרכזיות ACT “טיפול במחויבות וקבלה”. טיפול ממוקד שהוכיח את עצמו כמענה יעיל המקל על קשיים רגשיים הנובעים מבעיות נוירולוגיות ועד פתרון בעיות של ערך עצמי ואף נודע יעיל בטיפול בבעיות שבזוגיות. הטיפול משלב בתוכו סגנונות הלקוחים מעולם הבודהיזם והמיינפולנס.

מטרת הטיפול העיקרית היא להקנות גמישות פסיכולוגית שתאפשר התנהלות רגשית, מחשבתית והתנהגותית, במרחב יותר חופשי.

הצוות שלנו מתמחה בשיטת טיפול זו מאחר והיא מייצרת שינוי מהותי ולעיתים קרובות גם מהיר. הצוות זמין, רגיש וחברותי וניתן לשוחח עם המטפל/ת בטלפון לפני המפגש הראשוני.

את אילו אזורים משרת הסניף בראשל”צ?

 

הסניף ממוקם במיוחד במיקום מרכזי בראשל”צ, בקליניקה שברחוב רוטשילד 45 המיקום הנוח מאפשר שפע חנייה ונגישות לנכים. הקליניקה נגישה מאד לכל מי שגר או עובד באזור ראשון לציון, נס ציונה ורחובות.

אופציות לחנייה:
\
חניות תת קרקעי מתחת למתחם כולו, כניסות מרחוב גרינבוים 16 15 ש”ח ליום.

יש כחול לבן ברחובות הסמוכים סביב קניון רוטשילד.

עובדים

לשיתוף הכתבה >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב print

בעלים ומנהלת מכון חיבורים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מעל 15 שנות נסיון בטיפול בחרדה בגישות ממוקדות.

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן