fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

מכון חיבורים סניף חולון

כותב:
תוכן עניינים

כל המידע על הטיפולים שלנו בסניף חולון . מי הם הפסיכולוגים והעו”סים הקליניים בצוות שלנו? באלו קשיים ומצוקות אנו מטפלים? ומהי גישת CBT לטיפול ממוקד ויעיל?

חיבורים סניף חולון

סוקולוב 92, חולון

ימי א’-ה’ 08:00-22:00

ימי ו’ 08:00-16:00

מי אנחנו?

ברוכים הבאים למכון חיבורים סניף חולון. בקליניקה החדישה והאינטימית של חיבורים בחולון עובדים פסיכולוגים ועובדים סוציאליים קליניים המתמחים בטיפול בקבוצות גיל שונות, החל מילדים צעירים ועד לנוער ומבוגרים. אנחנו מתמחים בטיפול במקרים של חרדה, דיכאון, OCD, משברי חיים וערך עצמי נמוך. הטיפולים מתקיימים באווירה נעימה ורגועה, אחת לשבוע ביום ושעה אותה שמתאימה לכם.

המכון קיים כ 9 שנים, התחלנו את דרכנו כקליניקה קטנה בנמל תל אביב ובשנים האחרונות התרחבנו ופתחנו סניפים ברעננה וחולון. הצוות שלנו עובד יחד ואנו נפגשים אחת לשבוע לישיבת צוות של 4 שעות במהלכה אנו לומדים ומדברים על הטיפולים במכון. את צוות המכון מובילים ד”ר רן אלמוג ואור פרי, שני פסיכולוגים קליניים בכירים שאחראיים על הדרכת הצוות בגישת ACT ( גל שלישי של הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי).

על דרכי הטיפול שלנו

אנחנו מטפלים בגישות ממוקדות ובראשן CBT, טיפול קוגניטיבי התנהגותי מכוון, מדובר בגישה טיפולית שהוכחה כיעילה ביותר לטיפול בחרדות, דיכאון, טראומה ו OCD.

אנחנו יודעים שמי שפונה אלינו, נמצא בדרך כלל במשבר או מצוקה ברמה גבוהה, במצב כזה ישנו צורך לאבחן בצורה מדויקת, לתת מענה מהיר לכאב ולמצוקה, לאפשר הקלה משמעותית של הסימפטום בכדי שתוכלו לפנות מקום לעבודה משמעותית ממוקדת בגורם שיצר את הקושי. הגישה הקוגניטיבית התנהגותית מאפשר לעשות בדיוק את זה על ידי פרוטוקול ברור שנועד לפנות לכל קושי או בעיה באופן ספציפי.

לדוגמה טיפול בהתקפי חרדה בנוי ממספר שלבים וכלים:

שלב האבחון

הפסיכולוג או פסיכולוגית בודקים על פי קריטריונים של DSM-V ( ספר האבחנות שבו משתמשים פסיכולוגים ופסיכיאטרים) האם ניתן לאבחן את המצב הרגשי/פזיולוגי כהתקף פאניקה ובמידה וכן ממשיכים לשלב הבא .

שלב הפסיכואדיוקציה. בשלב זה המטפלים מסבירים על המנגנון הרגשי/מחשבתי/התנהגותי/פזיולוגי של התקפי חרדה ומסבירים אלו פעולות ומחשבות משמרים את ההתקפים ואלו יכולים לעצור אותם.

שלב הזיהוי

והשינוי המחשבתי – על מנת לזהות אלו מחשבות משמרות את ההתקף או אלו תפיסות ואמונות מחזקות את החרדה משתמשים בכלים שונים כגון ” דף מחשבות דיספונקציונאליות”, יומן מחשבות, איתגור מחשבתי וכו’.

שלב החשיפה

הבנה מעמיקה של ההימנעויות שלנו וכיצד הן מחזקות התקפי פאניקה מאפשרת לנו להתחיל להיחשף לפעולות שעד כה חששנו מהן מאד, אך לעיתים קרובות חשיפה זו היא המפתח לשינוי יותר מעמיק שמשנה את האופן שבו אנו חיים את חיינו ופועלים בצורה שיעילה ונכונה יותר עבורנו.

בסניף בחולון ישנם פסיכולוגים המומחים בטיפול בגישה זו. ניתן לדבר איתם בטלפון לפני הפגישה הראשונה ולשמוע מהם קצת יותר על הרקע האקדמי והניסיון התעסוקתי שלהם.

לאילו גילאים מתאים הטיפול?

טיפולי המכון מיועדים למגוון רחב של גילאים, כשאנו עושים את ההתאמה בין מטפל למטופל הגיל הוא מרכיב מרכזי שאנחנו לוקחים בחשבון. ישנם מטפלים שמתמחים בעבודה עם ילדים ואחרים במבוגרים או נוער. כמובן שהמטפלים המומחים בטיפול בילדים משתמשים בפרוטוקולים טיפוליים המתאים לגילאים אלו, מטפלי המכון מוכשרים ומנוסים בביצוע התאמות של גישת CBT לפי מצב רגשי, גיל, יכולות וצרכים.

אזורי שירות שלנו

אם אתם מאיזור חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור ודרום תל אביב, הקליניקה יכולה להתאים לכם. היא ממוקמת ברחוב סוקולוב 92 בחולון ונגישה לנכים. מכוון שזהו ציר תחבורה ראשי יש מספר רב של אוטובוסים המגיעים לרחוב. כמו כן, הרחובות הסמוכים מלאים בחניה אפורה ובדרך כלל אין מצוקת חניה גדולה.

בעלים ומנהלת מכון חיבורים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מעל 15 שנות נסיון בטיפול בחרדה בגישות ממוקדות.

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן