fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי בדרום תל אביב

טיפול פסיכולוגי הוא תהליך שבו יש מפגש של המטופל עם פסיכולוג מוסמך, על מנת להבין את הנושאים הנפשיים שבהם שואף האדם לטפל, ולמצוא להם הקלה ופתרונות. המסע הטיפולי יכול לכלול חקירה של מחשבות, רגשות והתנהגויות, במטרה להגיע למודעות עצמית גבוהה יותר, ולפתח מנגנוני התמודדות בריאים יותר עם אתגרי החיים. אחד מהיתרונות הבולטים של הטיפול הפסיכולוגי הוא, שהוא מעניק לאדם מרחב בטוח, פרטי וחסוי, שבו אפשר להעלות כל נושא אישי ללא חשש, ולבטא אותו באופן חופשי ופתוח. טיפול פסיכולוגי הוא אחת הדרכים לטפל במגוון תחומים, כמו: חרדות, דיכאון, מערכות יחסים, חוויות טראומטיות ועוד. אם אתם מתעניינים בטיפול פסיכולוגי בדרום תל אביב, חשוב שתכירו את האפשרויות העומדות לרשותכם, כך שתדעו לבחור את המטפל המדויק לכם – זה שעונה על הצרכים הייחודיים שלכם ומסוגל ללוות אתכם בצורה מקצועית וקשובה לעבר הריפוי שאתם חפצים בו.

קצת על “מכון חיבורים”

“מכון חיבורים” הוא מכון מוביל בתחום הטיפול הפסיכולוגי הממוקד. המכון פועל כבר מעל 14 שנה, עם סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, במטרה לספק שירותי טיפול נפשי באיכות גבוהה, להנגיש ללקוחותינו את שיטות הטיפול המתקדמות ביותר ולאפשר להם לחוות הקלה, רווחה וצמיחה אישית. צוות המטפלים של “מכון חיבורים” העומד לרשותכם, כולל מטפלים מקצועיים, בעלי הכשרה ברמת תואר שני ומעלה בתחומי הפסיכותרפיה. בנוסף לכך, המטפלים שלנו מתמחים בשיטות טיפול ממוקדות בנושאים כמו: טיפול בטראומה, טיפול CBT, טיפול בחרדות ועוד. אנחנו מבינים, שלכל אדם יש צרכים ומאפיינים ייחודיים, ולכן חשוב לנו להכיר אתכם ולהבין מי אתם, ולמה בדיוק אתם זקוקים. לאחר שיחת ההיכרות הראשונית, מתאמות הטיפול שלנו יוכלו להתאים לכם את המטפל ואת הגישה הטיפולית המתאימים עבורכם.

בואו לדבר איתנו

אם אתם נמצאים בצומת דרכים בחייכם, או מתמודדים כרגע עם אתגר כלשהו, אנחנו פה בשבילכם. אם אתם זקוקים להכוונה ולתמיכה ממטפל מקצועי שיבין אתכם ויידע ללוות אתכם בדרך, המטפלים המנוסים של “מכון חיבורים” ישמחו לתת לכם מענה קשוב ומכיל, ולצייד אתכם בכלים ליצירת הקלה מיידית, כבר מהמפגש הראשון. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, ולתאם שיחת היכרות, שבה נבין מה אתם צריכים ורוצים, ונתאים עבורכם את המטפל או המטפלת המדויקים לתהליך אישי משמעותי. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה. הבריאות הנפשית והרווחה שלכם הם נכס יקר ערך, וחשוב לטפח אותם, כדי לחוות את איכות החיים שאתם ראויים לה.

טיפול פסיכולוגי

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן