fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי בהרצליה

אנשים רבים חווים בנקודת זמן כזו או אחרת בחייהם קשיים נפשיים מסוגים שונים, כמו: חרדות, עימותים וסכסוכים במערכות היחסים הקרובות, דימוי עצמי נמוך, קושי בקבלת החלטות, דכדוך מתמשך ועוד. במקרים כאלה רבים פונים לטיפול פסיכולוגי אצל איש מקצוע, המצויד בהכשרה וכלים רלוונטיים. אם אתם חווים אתגר נפשי כרגע, ואתם מתעניינים בטיפול פסיכולוגי בהרצליה, חשוב שתדעו על אפשרויות שזמינות עבורכם. טיפול פסיכולוגי הוא הזדמנות רבת ערך לשפר את חיינו במובנים רבים, מפני שהוא מאפשר לנו לעצור לרגע את מרוץ החיים. במרחב הטיפולי הבטוח ניתנת לנו אפשרות לחדד את ההקשבה פנימה, להכיר את עצמנו באופן מעמיק יותר ולקבל כלים לשיפור ההתנהלות בחיי היומיום. חשוב לבחור את המטפל ואת שיטת הטיפול בהתאם לנושאים שבהם נרצה להתמקד, ליעדים האישיים שלנו ולנסיבות חיינו.

קצת על מכון חיבורים

ב “מכון חיבורים”, הפועל כבר מעל 14 שנה, אנחנו מעניקים ליווי ותמיכה במגוון של אתגרים נפשיים, למאות אנשים בשנה באיזורים רבים בארץ. אנחנו מאמינים שכל אדם יכול וראוי לחוות חיים שמחים, רגועים ומספקים, וטיפול נפשי הוא אחת הדרכים היעילות לשפר את איכות החיים שלנו. המטפלים בצוות של “מכון חיבורים” הם בעלי הכשרה ברמת תואר שני ומעלה בתחומי הפסיכותרפיה, וכמו כן יש להם ניסיון עשיר, מיומנויות והכשרה בשיטות טיפול ממוקדות כמו טיפול CBT, טיפול בטראומה, OCD, טיפול בחרדות ועוד. ברור לנו שאין שני אנשים זהים, וכל אדם הוא שונה וייחודי. לכן אנחנו מקפידים להתאים לכל אדם טיפול המותאם אישית למבנה האישיות שלו, לצרכיו, למטרות שלו ולאתגרים שאיתם הוא מתמודד.

בואו לדבר איתנו

המציאות היומיומית מציבה בפנינו לעיתים אתגרים לא פשוטים, בתחום העבודה, המשפחה, הזוגיות, הפרנסה, ההתפתחות האישית ועוד. אם אתם ניצבים מול אתגר כזה או אחר, וזקוקים לעזרה לנווט את דרככם, אנחנו ב”מכון חיבורים” נמצאים פה בשבילכם, ונשמח לתמוך בכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום, ולקבוע שיחת היכרות כדי שנשמע מה בדיוק אתם רוצים וצריכים, ונדע להתאים לכם את שיטת הטיפול ואת המטפל או המטפלת המדויקים עבורכם, שילוו אתכם צעד צעד אל עבר ההקלה והרווחה שאתם מבקשים לעצמכם. השאירו פרטים ומתאמת

טיפול פסיכולוגי

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן