fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול קוגניטיבי התנהגותי בבת ים

החיים מציבים בפנינו מדי פעם אתגרים ומצבים לא פשוטים, המציפים אצלנו רגשות לא נעימים כמו תסכול, מתח, חוסר אונים, כעס, חרדה ועוד. ביחד עם רגשות אלה, אנו חווים גם מחשבות שליליות, שיכולות להופיע באופן מוגבר. כל אלה יכולים לעכב אותנו, להתיש אותנו אנרגטית ולייצר קושי בתפקוד היומיומי שלנו. אם החוויה הזאת מוכרת לכם, ואתם מתמודדים כרגע עם מצב רגשי דומה, כדאי לכם להכיר את שיטת הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי, או בשמו המקוצר טיפול CBT. מדובר בשיטת טיפול ממוקדת ויותר קצרה משיטות הטיפול הקלאסיות. השיטה מכוונת ליצור תהליך יעיל וממוקד של שינוי לטובה אצל המטופל. הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי מבוסס על חשיפה והעלאת המודעות לדפוסי החשיבה השליליים שלנו, המשפיעים על ההתנהגות ועל הבחירות שלנו בחיי היומיום. במהלך הטיפול האדם רוכש כלים וטכניקות לשינוי ההתנהגות. המוקד בטיפול קוגניטיבי התנהגותי הוא לזהות את דפוסי החשיבה והפעולה העכשוויים ולערוך בהם שינויים, על מנת להגיע לרווחה פנימית ולשפר את איכות חיינו באופן ישיר ומיידי. בכך הוא נבדל מטיפול פסיכולוגי קונבנציונלי, שבו המוקד הוא הניסיון להבין את הקושי בעזרת חקירה מעמיקה של הסיבות בעברו של המטופל.

קצת על מכון חיבורים

טיפול CBT, כמו שכבר בטח הבנתם, הוא אחת מהגישות הממוקדות, והיעילות הקיימות היום למגוון מצבים ומקרים בעולם טיפולי הנפש. ב “מכון חיבורים” תוכלו לקבל טיפול CBT ממטפל מוסמך ומיומן. “מכון חיבורים” קיים מעל 14 שנה, עם 6 סניפים ברחבי הארץ. אנחנו מאמינים שכל אדם המעוניין בכך יכול לשפר את איכות חייו בעזרת טיפול נפשי, והשליחות שלנו היא לאפשר לכם לחוות הקלה, רווחה פנימית וצמיחה לעבר היעדים שחשובים לכם בחיים. הצוות שלנו מורכב ממטפלים מובילים בתחומם, בעלי הכשרה בפסיכותרפיה, וכן מגוון הסמכות נוספות לטיפולים ממוקדים בנושאים כמו: טיפול בחרדות, טיפול בטראומה, טיפול בילדים ונוער ועוד.

בואו לדבר איתנו

ברור לנו שכל אדם הוא שונה וייחודי, ולכן אנחנו דוגלים בשיטת הטיפול המותאם אישית. לאחר שיחת היכרות מקיפה, שבה נשמע מה הצרכים והרצונות שלכם, נתאים לכם את המטפל והגישה המדויקים עבורכם, כדי לאפשר לכם לקבל תוצאות מיטביות מהתהליך. אם אתם מתעניינים בטיפול קוגניטיבי התנהגותי בבת ים, ואתם כבר מוכנים לקחת את הצעד הבא שלכם לעבר איכות החיים המשופרת שאתם ראויים לה – צרו קשר עם “מכון חיבורים” עוד היום, ונשמח למצוא לכם את המענה המתאים.

טיפול CBT

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן