fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי בצפון תל אביב

במהלך החיים אנו עוברים חוויות שונות ומתמודדים איתם בזכות המשאבים הפנימיים והחיצוניים המקיפים אותנו. אך מה קורה כאשר מתעורר קושי, או מתרחש אירוע במהלך חיינו והמשאבים הקיימים סביבנו לפתע לא מספיקים?  טיפול פסיכולוגי נועד ללוות את האדם בתקופות מעין אלו, ולסייע לו במציאת וגילוי המשאבים מחדש. במאמר שלפניכם נסקור בקצרה מהו טיפול פסיכולוגי, מה הגורמים הנפוצים שמובילים אנשים לפנות לטיפול מסוג זה וכיצד הוא עשוי להשפיע בשיפור הרווחה האישית.

טיפול פסיכולוגי בצפון תל אביב

טיפול פסיכולוגי נועד לתת מענה למצוקה פסיכולוגית באמצעות שיחה עם איש מקצוע. הקשר הבין אישי שנוצר עם המטפל והחשיבה המשותפת על אירועים שונים והפרשנויות שהאדם מעניק להם בחייו, נועדו לסייע בחשיפת כיווני צמיחה והתקדמות. טיפול מעין זה יכול לסייע במגוון מצבים, החל מהתלבטויות וקושי להחליט החלטות אנושיות כמו – האם להתחתן? האם להתפטר מהעבודה? מדוע אינני מאושר? וכן, יעיל במצבי משבר של ממש כמו מחלה, אירוע קשה ומטלטל, אובדן , חרדות, דכאון וקשיים נוספים.  המשותפת על האירועים השונים והפרשנויות שהאדם מעניק להם, טיפול מעין זה נועד לסייע לאדם להתמודד עם סוגיות או משברים אשר פקדו אותו ומקשים עליו לתפקד ולפעול בצורה בה היה רוצה.

טיפולים פסיכולוגיים נבדלים זה מזה באופיים אך מטרתם זהה- לסייע לאדם להתמודד ולעשות שינוי מול התנהלות דרכי התמודדות שונות אשר מסיבים לו סבל וקושי. קיימים סוגים שונים של טיפולים פסיכולוגיים, אשר מותאמים לצרכים שונים, ביניהם- טיפול דינמי, טיפול CBT , טיפול ממוקד, פסיכואנליטי קלאסי ועוד.

תושבי צפון תל אביב המחפשים טיפול פסיכולוגי באזור, יוכלו למצוא אצלנו מספר מטפלים מומלצים באזור, שיוכלו לסייע וללוות בתהליך ההתפתחות האישי.

טיפול פסיכולוגי במכון “חיבורים”

כל אחד עשוי להגיע לרגע בו הוא מרגיש כי המשאבים הפנימיים והחיצוניים שלו אינם מספיקים על מנת להתמודד עם אתגר שניצב בפניו. אנחנו במכון חיבורים נמצאים פה בשבילכם בדיוק לרגעים כאלו. במכון שלנו תמצאו מגוון של מטפלים מנוסים ומקצועיים אשר ליוו כבר עשרות מטופלים בעבר אל מול אתגרים דומים לשלכם. בכל הנוגע לבריאות הנפש שלכם, חשוב לוודא שאתם פונים לאנשי מקצוע מהימנים ומוסמכים אשר יוכלו ללוות אתכם במקומות הרגישים ביותר ולהזכיר לכם את הכוחות והמשאבים הקיימים בכם.  תושבי צפון תל אביב, המחפשים סיוע נפשי יוכלו לפנות אלינו, ואנו נדאג ללוות אתכם ולמצוא עבורכם את המטפל המתאים ביותר עבורכם, תוך חשיבה על סגנון הטיפול המדויק למקרה שלכם.

בואו לדבר איתנו

צוות המטפלים במכון בעלי תואר שני ומעלה, מומחים בפסיכותרפיה וגישות שונות שלה. המטפלים שלנו ליוו תהליכים רבים ומגוונים , וישמחו להיות שם גם בשבילכם ולסייע לכם להחזיר את איכות החיים שאתם ראויים לה.  צוות המכון זמין עבורכם, וישמח לסייע לכם באיתור מטפל מתאים ובחשיבה על סוג הטיפול שתרצו בצפון תל אביב.

טיפול פסיכולוגי בתל אביב

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן