fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי בגבעת שמואל

החיים יכולים להערים עלינו קשיים ואנחנו עשויים להיקלע למשברים מכאיבים מאוד שאנחנו לא מצליחים להתגבר עליהם. אולי אנחנו יודעים מה נדרש מאיתנו, אבל לא תמיד מוצאים את הכוחות והמשאבים הפנימיים כדי להתמודד, או שאנחנו נקלעים לדפוסי מחשבה שלא עוזרים לנו לצאת מאותו “בור רגשי”. מצבים כאלה קורים בחיים של כל אדם בנקודת זמן כזאת או אחרת. אם אתם חווים כרגע מצוקה כלשהי, או מרגישים שאתם פשוט זקוקים לעזרה מאדם שיבין אתכם, חשוב שתדעו שאתם לא לבד, ושיש אפשרויות מגוונות לקבל עזרה ולשפר את מצבכם. טיפול פסיכולוגי הוא אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם להשיג את ההקלה שאתם מחפשים.

אז מה זה בעצם טיפול פסיכולוגי, ואיך הוא יכול לסייע לכם?

טיפול פסיכולוגי הוא תהליך שיכול לאפשר לכם להתחבר לכוחות הטמונים בכם, וליצור לעצמכם חיים מספקים ומלאי רווחה. הטיפול מבוסס על מפגשים עם איש מקצוע מיומן, בעל הכשרה בתחום בריאות הנפש. כל השיתופים שלכם במפגשים הללו נשמרים בסודיות מוחלטת, כך שאתם יכולים להרגיש בטחון ולשתף בפתיחות את מה שעל ליבכם.
המטרה בטיפול הפסיכולוגי היא לאפשר לכם לחוות הקלה בנושא שבו אתם חווים קושי. לכן בתחילת התהליך, המפגשים יתמקדו בדרך כלל בהיכרות איתכם ועם הקשיים והאתגרים שהביאו אתכם לפנות לטיפול. מעבר להקלה הראשונית והחשובה הזאת, הטיפול יכול גם לסייע לכם להתפתח ולהרחיב את מידת הסיפוק והרווחה שאתם חווים ביומיום.

ומה אם אתם לא רגילים לפנות לעזרה? או שכל הרעיון של לחלוק התלבטויות ודאגות עם אדם מחוץ למעגל החברתי או המשפחתי שלכם נשמע לכם קצת משונה? ואולי אתם אפילו לא בטוחים מה בעצם הבעיה? רק מרגישים שאתם פחות נהנים מהחיים, או שיש לכם יותר פחדים או חוסר בטחון?
הכל בסדר. כמו בכל חוויה חדשה בחיים, טבעי שיעלו שאלות או היסוסים. וגם פה- אין תחליף להתנסות אישית. אם יש לכם סקרנות ופתיחות בסיסית לבדוק את האפשרות של טיפול פסיכולוגי, אנחנו פה בשבילכם.

מי אנחנו, ולמה לפנות אלינו?

אנחנו במכון “חיבורים” מאמינים שכל אדם ראוי להרגיש טוב ולממש את יכולותיו בעולם. המטרה שלנו היא להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמועיל ביותר, ולעזור לכם להתחזק ולהשיג את היעדים שלכם. “מכון חיבורים” קיים כבר מעל 14 שנה, ופועל ב- 6 סניפים ברחבי הארץ. צוות המטפלים שלנו כולל פסיכולוגים מקצועיים מובילים בתחומם, בעלי הכשרה בפסיכולוגיה קלינית והתמחות במגוון שיטות טיפול, ביניהם טיפול CBT , טיפול בטראומה, טיפול בחרדות ועוד. ומעבר למקצועיות, שהיא חשובה מאוד כמובן, ,  המטפלים שלנו , ישמחו לתת לכם מענה חם ורגיש וללוות אתכם בדרך הייחודית שלכם.
המכון עובד בגישת הטיפול המותאמת אישית, לכן חשוב לנו להכיר אתכם, ולהתאים לכם את המטפל ואת הגישה הטיפולית שמתאימה בדיוק עבורכם. לכן לאחר שתיצרו קשר, נזמין אתכם למפגש היכרות , שבו נשוחח איתכם, כדי לקבל תמונה מדוייקת ולבנות את תוכנית הטיפול המתאימה לכם.

 

 

 

 

טיפול פסיכולוגי

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן