fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי לילדים בהרצליה

לפעמים הילד שלנו מראה סימנים של קושי או מצוקה, ואז אנחנו כהורים מתלבטים בשאלות כמו: כיצד נכון לעזור לו ולהקל עליו? האם יש לנו אפשרות לעזור לו בכוחות עצמנו, או שנדרשת פה עזרה חיצונית? והאם כדאי להיעזר בטיפול פסיכולוגי? אין ספק, שכהורים אנחנו מעוניינים לספק לילדים שלנו את התנאים הטובים ביותר להתפתחות ושגשוג, ועל אחת כמה וכמה, כשמדובר בנפש הרכה שלהם. חשוב להבדיל בין מצבים מאתגרים שהם חלק טבעי משלבי ההתפתחות של הילד לבין מצבים, שבהם נדרשת התייחסות ועזרה מקצועית. לפעמים הילד יכול להתגבר על הקושי בעצמו, או עם סיוע שלנו כהורים ושל הצוות החינוכי. אך אם הקושי מתמשך ולא נראה כמשתפר, כדאי מאוד לשקול טיפול מקצועי. טיפול פסיכולוגי לילדים הוא אחד האמצעים המועילים לסייע לילד להתמודד עם אתגרים רגשיים מסוגים שונים. בטיפול כזה, הילד מקבל מרחב בטוח ואמפתי לביטוי של התכנים הרגשיים המעיקים עליו. כמו כן, המטפל יודע להתאים את דרך העבודה ואת הכלים שבהם הוא משתמש לילד שמולו, לפי רמת ההתפתחות של הילד, מאפייניו האישיותיים וסוג הקושי שהוא חווה.

קצת עלינו – מכון “חיבורים”

“מכון חיבורים” הוקם במטרה לספק ליווי, ייעוץ ותמיכה נפשית לילדים, בני נוער ומבוגרים בכל רחבי הארץ. המכון פועל כבר מעל 14 שנה, עם סניפים בכל רחבי הארץ. הצוות המקצועי שלנו מורכב ממטפלים בעלי הכשרה ברמת תואר שני ומעלה בתחומי הפסיכולוגיה, הפסיכותרפיה, העבודה הסוציאלית והטיפול באמצעות הבעה ויצירה. בנוסף לכך, יש לכל מטפל גם הכשרות נוספות בשיטות טיפול ממוקדות, כמו: טיפול בטראומה, טיפול CBT, טיפול בחרדות ועוד. בכל שאלה או בירור בנוגע לטיפול פסיכולוגי לילדים בהרצליה, תוכלו לפנות אלינו, ונשמח לכוון אתכם לפתרון המדויק עבורכם. חשוב לנו שתדעו, שאתם לא לבד, ושעם קצת עזרה והכוונה, ניתן לייצר הבדל משמעותי ברווחה הנפשית של ילדכם כבר בזמן הקרוב!

בואו לדבר איתנו

אם הילד שלכם מתמודד כרגע עם אתגר נפשי, ואתם זקוקים להכוונה ולתמיכה לגביו – אנחנו ב “מכון חיבורים” נמצאים פה בדיוק בשבילכם. המכון מסייע למאות מטופלים בכל שנה, ונשמח לעזור גם לילדכם לקבל את הפתרון הטיפולי המיטבי עבורו, וללוות אותו ואתכם בדרך לעבר ריפוי, הקלה ושיפור משמעותי באיכות החיים של משפחתכם. צרו איתנו קשר עוד היום, ותקלו מענה חם, מבין ויעיל.

 

טיפול פסיכולוגי לילדה

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן