fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול רגשי לילדים בנתניה

תהליך גידול הילדים טומן בחובו אתגרים רבים, לפעמים עולה קושי משמעותי אשר לא ניתן להתמודד איתו לבד. במקרים כאלו, מומלץ לפנות להתייעצות מקצועית ולחשוב על אפשרות לטיפול רגשי לילדים. במאמר שלפניכם נסקור בקצרה מהו טיפול רגשי לילדים, מה המניעים המביאים הורים לפנות לטיפול מסוג זה וכמה דגשים חשובים בבחירת מטפל לילדכם.

טיפול פסיכולוגי לילדים בנתניה

טיפול רגשי לילדים נועד לסייע במצבים בהם מתעורר קושי חברתי, התפתחותי, רגשי או התנהגותי אצל הילד. טיפול פסיכולוגי בילדים שונה במסגרת שלו מטיפול פסיכולוגי במבוגרים, אך מטרתו דומה- סיוע סביב מצוקה פסיכולוגית. קיים מגוון רחב של אפשרויות לסיוע רגשי בקרב ילדים. טיפול מעין זה לרוב מבוסס על משחק, ציור ודיבור בין המטפל לילד, כאשר המטפל מתחבר לעולמו הפנימי של הילד, רוכש את אמונו ויחד עם ההורים לומד את הקשיים של הילד ומסייע מהצד בחיזוק וליווי בנקודות הקושי. הורים פונים לטיפול פסיכולוגי עבור ילדיהם ממגוון סיבות, ביניהן- קושי חברתי , עיכוב התפתחותי, קשר מורכב ומאתגר בין ההורה לילד, קשיים התנהגותיים אשר צצים בבית או במסגרות החינוך, קשיים רגשיים שונים כמו חרדות ופחדים ועוד.

הורים מנתניה והסביבה אשר מחפשים טיפול רגשי לילד שלהם, יוכלו למצוא בסביבה הקרובה לביתם מגוון רחב של מטפלים וסגנונות טיפול מתאימים לילדם.

קצת על מכון חיבורים

כהורים, חשוב לנו לספק את מרחב הגדילה הטוב ביותר עבור ילדנו. לא קל להסכים לאיש מקצוע חיצוני לפגוש את הילד שלנו במקומות רגישים ולאפשר לו ללוות אותנו. במידה וילדכם חווה קושי והחלטתם שאתם פונים לעזרה, חשוב לוודא שאתם פונים לאנשי מקצוע מומחים ורגישים אשר יודעים לעבוד עם ילדים. אנחנו במכון חיבורים, נמצאים פה בדיוק בשביל זה. צוות המכון מונה מספר אנשי מקצוע כולם בעלי  תאריים שניים ומעלה, בעלי מומחיות בגישות שונות ויעילות בטיפול בילדים. נשמח לפגוש אתכם במקום בו אתם נמצאים ולהתאים עבורכם מטפל רגיש עם גישה מקצועית לילדים בנתניה והסביבה.

בואו לדבר איתנו

מטפלי המכון מלווים כבר עשרות הורים וילדים בקשיים דומים לשלכם. אנו נמצאים פה לשמוע ולחשוב ביחד מה הטיפול הנכון ביותר עבורכם ומי המטפל שיכול להתאים עבור ילדכם. צוות המכון זמין עבורכם, וישמח ללוות את ילדכם ולהעניק לכם את הכלים בהתמודדות המשותפת.

ילד בטיפול פסיכולוגי

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן