fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי בירושלים

לפעמים אנחנו חווים מועקה או אתגר שקשה לנו להתמודד איתם לבד. אם אתם נמצאים כרגע בחוויה כזאת, ומבינים שנחוצה לכם עזרה מקצועית, המאמר הזה מיועד עבורכם.

בין אם האתגר שאתם מתמודדים איתו הוא בתחום המקצועי, הזוגי, החברתי, או בכל תחום אחר, חשוב שתדעו שאתם לא לבד ושישנם פתרונות ואפשרויות לתמיכה. כל אדם עובר  אתגרים בתקופות שונות בחיים, ולפנות לעזרה לא הופך אתכם לחלשים או נזקקים, אלא עשוי להעיד על כוחות ואכפתיות כלפי עצמכם. בני משפחה, חברים קרובים או בן זוג יוכלו לתמוך בנו בחלק מהמצבים, אבל בואו נודה בזה – לפעמים זה פשוט לא מספיק. במקרים כאלה, טיפול פסיכולוגי יכול לספק מענה הולם, ולהקל עלינו מאוד בדרך ליצירת חוויית חיים מיטיבה יותר, ולעיתים אפילו לנשום קצת יותר לרווחה.

מה זה בעצם טיפול פסיכולוגי, ואיך הוא יכול לסייע לכם?

מטרתו הראשונית של טיפול פסיכולוגי היא קודם כל לאפשר לכם לחוות הקלה בנושא שמציק לכם. לשם כך, המפגשים עם המטפל או המטפלת יעסקו בנושא זה. ככל שתשתפו את המטפל באופן פתוח וכן, ותיפתחו להכוונה ולכלים הטיפוליים, כך עולה הסיכוי שתרגישו יותר הקלה, ותחזירו לעצמכם את הכוחות להתמודד ולהתחזק מול האתגרים.
למה כדאי לשקול טיפול פסיכולוגי?
טיפול פסיכולוגי מספק לנו סביבה בטוחה ותומכת לחקור רגשות, לפתח כישורי התמודדות ולקבל תובנות משמעותיות לגבי ההתנהלות שלנו. כל אלה יכולים לתמוך בהתפתחות ובגדילה שלנו, ולסייע לנו להתמודד בצורה מועילה יותר עם האתגרים בחיינו. כמו כל שיטת טיפול, גם הטיפול הפסיכולוגי אינו מתאים לכולם. הוא מתאים לאנשים שמעוניינים לפתח מודעות רחבה ומעמיקה יותר לגבי , כדי לקחת יותר אחריות ושליטה על ההתנהלות שלהם. הוא מתאים לאנשים, שמבינים את הערך של עזרה מקצועית, ומוכנים לקבל ייעוץ וליווי מאדם בעל הכשרה מתאימה, על מנת לשפר את תחושת הרווחה הפנימית שלהם ולקדם את עצמם לעבר היעדים אותם הם מעוניינים להשיג.

כמו כל שיטת טיפול, גם הטיפול הפסיכולוגי אינו מתאים לכולם. הוא מתאים לאנשים, שמבינים את הערך של עזרה מקצועית, ומוכנים לקבל ייעוץ וליווי מאדם בעל הכשרה מתאימה, על מנת לשפר את תחושת הרווחה הפנימית שלהם. בתהליך הטיפולי, האדם מקבל מרחב בטוח ומכיל, שמאפשר לו להתקדם ולצמוח בצורה ובקצב שמתאימים למאפיינים הייחודיים שלו, ליכולותיו ולנסיבות חייו.

מי אנחנו, ולמה לפנות אלינו?

מכון “חיבורים” פועל כבר מעל ל- 14 שנים, ב- 6 סניפים בפריסה ארצית. צוות המטפלים של המכון מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, מהשורה הראשונה בארץ, בעלי הכשרה בפסיכולוגיה קלינית. בנוסף,  המטפלים שלנו עברו  הכשרות שונות בגישות הטיפוליות המתקדמות ביותר, למשל : טיפול CBT , טיפול בטראומה, טיפול בחרדות ועוד. אנחנו במכון “חיבורים” מבינים שלכל אדם יש מאפיינים שונים ומצבי חיים שונים, ולכן אנחנו עובדים בגישת הטיפול המותאמת אישית. מה זה אומר? זה אומר, שברגע שתיצרו איתנו קשר, תקבלו הזדמנות לערוך מפגש היכרות במכון, שבו נשוחח איתכם, נכיר אתכם ונבין את הצרכים הייחודיים שלכם. לאחר ההיכרות, מתאמות הטיפול שלנו, שמתמחות בהתאמת הטיפול הנכון לכל אחד מלקוחות המכון, יתאימו לכם את הגישה הטיפולית ואת המטפל או המטפלת שהכי רלוונטיים עבורכם, ושאיתם תוכלו לעבור את התהליך המדויק לכם.

מטרת העל  שלנו היא לאפשר לכם לעבור תהליך מועיל ומשמעותי, וללוות אתכם בדרך להשגת הקלה, ריפוי ושינוי לטובה בחייכם.
אז אם אתם מעוניינים לקחת את הצעד הבא כדי להרגיש טוב יותר ולחיות את החיים שאתם ראויים להם, אנחנו פה בשביל לעזור לכם להגשים בדיוק את זה.

טיפול פסיכולוגי בראשון לציון

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן