fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי לילדים בראשון לציון

הילדים שלנו הם האוצר היקר לנו ביותר, ומטבע הדברים, כל הורה מעוניין לוודא שהילד שלו שמח ובריא מכל הבחינות. אנחנו דואגים לבריאות הפיזית של הילד, אך לא פחות מכך- לבריאותו הנפשית התקינה. כאשר הילד חווה מצוקה נפשית או קושי רגשי כלשהו, נרצה להעניק לו את התמיכה המתאימה והמדויקת. טיפול פסיכולוגי הוא ללא ספק אחת הדרכים היעילות לסייע לילד להתמודד עם אתגרים רגשיים. טיפול פסיכולוגי אצל מטפל מקצועי ומיומן יכול לספק לילד את המענה הרגשי שהוא זקוק לו כל כך. בטיפול מקבל הילד מרחב בטוח ומכיל לבטא את הרגשות, המחשבות והמועקות שלו, ובנוסף הוא מקבל כלים להתמודדות עם הקושי, בהתאם לגילו, רמת ההתפתחות שלו וסוג הקושי שהוא חווה. אם אתם מתגוררים באזור המרכז, ומתעניינים בטיפול פסיכולוגי לילדים בראשון לציון, חשוב שתכירו את הפתרונות האיכותיים הזמינים עבורכם ותדעו שיש לכם לאן לפנות ועם מי להתייעץ בנושא חשוב זה.

קצת על “מכון חיבורים”

ב “מכון חיבורים” תוכלו לפגוש צוות מקצועי של מטפלים מנוסים ומסורים, בעלי מחוייבות להעניק לילדים, בני נוער ובוגרים את הטיפול המועיל, המקצועי והמדויק ביותר. המטפלים שלנו הם בעלי הכשרה ברמת תואר שני ומעלה בתחומי הפסיכולוגיה, עבודה סוציאלית MSW וטיפול בהבעה ויצירה, ובנוסף מצוידים במגוון של הכשרות וכלים פסיכותרפיים בתחומים ייחודיים רלוונטיים כמו: טיפול בטראומה, טיפול CBT, טיפול בחרדות ועוד. המכון פועל כבר מעל 14 שנה, עם סניפים בפריסה ארצית. כאשר אתם פונים ל “מכון חיבורים” לצורך הדרכה, ייעוץ או טיפול, חשוב לנו להכיר אתכם ואת ילדכם, על מנת להתאים לכם את סוג הטיפול ואת המטפל או המטפלת המדויקים ביותר עבורכם. לשם כך נזמין אתכם לשיחת היכרות, שבה תוכלו להעלות את השאלות שמטרידות אתכם, לספר לנו על ילדכם ולקבל הכוונה בנוגע לצעד הבא המומלץ עבורכם.

בואו לדבר איתנו

עבור ילד שחווה מצוקה, משבר או קושי רגשי, ההתמודדות היומיומית היא לעיתים קשה מנשוא, וכל יום שעובר יכול להעמיק את המצוקה. לכן לא כדאי להמתין יותר מדי. חשוב להגיש לילדכם בזמן את העזרה שהוא זקוק לה. אנחנו ב “מכון חיבורים” נמצאים פה בשבילכם, ונשמח לפגוש אתכם ואת ילדכם, על מנת להעניק לו את הליווי והתמיכה הנכונים עבורו. צרו איתנו קשר עוד היום, ותקבלו מענה חם, מבין ומקצועי, שיאפשר לילדכם לחוות את הרווחה לה הוא זקוק, ויאפשר לכם- לנשום לרווחה.

טיפול פסיכולוגי לילדה

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן