fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי לילדים בבת ים

הילד שלנו הוא האוצר היקר לנו ביותר, ובאופן טבעי כל הורה שואף להעניק לילד את התנאים המיטביים להתפתחותו. במקרים מסוימים, הילד מראה סימני מצוקה או קושי, ואז נרצה להקל עליו ולעזור לו להתמודד. אצל הורים רבים מתעוררות שאלות בנוגע לצורך בטיפול פסיכולוגי עבור ילדם. חשוב לציין, שישנם מקרים שבהם הקושי שהילד חווה הוא חלק טבעי מתהליך ההתפתחות שלו. במקרה כזה, הקושי יכול להיות זמני וחולף מעצמו, או עם קצת תמיכה רגשית ותשומת לב של המשפחה והצוות החינוכי. אך לעיתים נראה כי הקושי מתמשך ואולי אף מחמיר, ואז בהחלט מומלץ לשקול פניה לייעוץ ולתמיכה אצל גורם מקצועי. אם אתם מתעניינים בטיפול פסיכולוגי לילדים בבת ים, כדאי שתדעו שישנם מטפלים מקצועיים מצוינים באזורכם, שאצלם תוכלו לקבל הכוונה והדרכה עבור ילדכם. קושי רגשי אצל הילד יכול להתבטא בצורות מגוונות, כגון: ירידה בתפקוד בבית או במסגרת החינוכית, התבודדות וקושי להתחבר עם בני גילו, התפרצויות בכי או כעס, פחדי לילה, חוסר שקט ותזזיתיות יתר, שינויים תכופים במצב הרוח ועוד. באופן כללי אפשר לומר, שאם אתם מזהים פגיעה מתמשכת כלשהי בתפקוד היומיומי התקין אצל הילד, זוהי נורה אדומה, המסמנת שכדאי לפנות לעזרה מקצועית. טיפול פסיכולוגי לילדים הוא טיפול שמתבצע על ידי מטפל בעל הכשרה מתאימה מתחום הפסיכולוגיה ממגמה טיפולית. בטיפול הילד מקבל מרחב בטוח ומכיל לבטא את החוויה שלו, וכן כלים ואסטרטגיות להתמודדות, התואמים לגילו, לאישיותו ולצרכים הייחודיים שלו.

קצת עלינו – מכון “חיבורים”

“מכון חיבורים” הוקם במטרה להעניק ייעוץ, ליווי ותמיכה נפשית לילדים, בני נוער ומבוגרים. המכון פועל כבר מעל 14 שנה, עם סניפים בכל רחבי הארץ. הצוות של “מכון חיבורים” כולל מטפלים בעלי הכשרה ברמת תואר שני ומעלה בתחומי הפסיכולוגיה, הפסיכותרפיה, העבודה הסוציאלית והטיפול באמצעות הבעה ויצירה. בנוסף לכך, המטפלים שלנו מתמחים בשיטות טיפול ממוקדות בנושאים רלוונטיים, כמו: טיפול בטראומה, טיפול CBT, טיפול בחרדות ועוד. אנחנו מאמינים, שכל ילד הוא עולם ומלואו, ולכל ילד צרכים ומאפיינים ייחודיים, ומשום כך חשוב לנו להכיר את ילדכם ולהתאים עבורו את הגישה הטיפולית הנכונה לו, ואת המטפל או המטפלת המדויקים ביותר לצרכיו.

בואו לדבר איתנו

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה. אם אתם חשים שהילד שלכם זקוק לטיפול, אם יש לכם התלבטויות או סימני שאלה ואתם מחפשים הכוונה, אנחנו פה בשבילכם. הצוות הטיפולי שלנו יודע לתת מענה חם, ויעיל למאות מטופלים מדי שנה, נשמח להיות שם גם עבורכם, וללוות אתכם ואת ילדכם לעבר רווחתו ורווחתכם.

טיפול פסיכולוגי לילדים בבת ים

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן