fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי לילדים בגבעתיים

הורים רבים מתלבטים בשאלה, מתי הזמן הנכון לפנות לטיפול פסיכולוגי עבור ילדם, כאשר הילד או הילדה מראים סימנים של קושי או מצוקה. זוהי אכן שאלה חשובה ורלוונטית. במקרים מסוימים, הקושי הוא מצב זמני, הקשור לאחד משלבי ההתפתחות הטבעיים והמצב משתפר מעצמו, לאחר שהילד חוצה את התקופה המאתגרת. עם זאת, ישנם גם מקרים, שבהם הקושי מתמשך מבלי שניכרת הטבה במצב, ואז מומלץ לשקול פנייה לטיפול של גורם מקצועי. באופן כללי ניתן לומר, שכאשר היבט מסויים בתפקוד התקין של הילד בחיי היומיום נפגע, זהו סימן שכדאי לשקול לפנות לייעוץ. אם אתם מתעניינים בטיפול פסיכולוגי לילדים בגבעתיים, בוודאי תשמחו לדעת, שיש פתרון איכותי ונגיש באזור מגוריכם. טיפול פסיכולוגי לילדים הוא טיפול שמתבצע על ידי איש מקצוע בעל הכשרה מתאימה מתחום הפסיכולוגיה או הפסיכותרפיה. מטרת הטיפול היא לאפשר לילד מקום בטוח לבטא ולשתף את מה שמציק לו, ולתת לו כלים להתמודדות מיטיבה, בהתאם לגילו, מצבו הייחודי ויכולותיו. שיטות הטיפול הפסיכולוגי בילדים הן רבות ומגוונות, ויכולות לכלול: טיפול דרך משחק, טיפול CBT (טיפול קוגניטיבי התנהגותי), טיפול דרך אמנות ויצירה, טיפול קבוצתי ועוד.

קצת עלינו – מכון “חיבורים”

מכון “חיבורים” פועל כבר מעל 14 שנה, ומעניק תמיכה נפשית, ייעוץ וליווי לילדים, נוער ומבוגרים מכל רחבי הארץ. צוות המכון כולל אנשי מקצוע בעלי תארים שניים ומעלה מתחומי הפסיכולוגיה, העבודה הסוציאלית, הפסיכותרפיה והטיפול באמצעות הבעה ויצירה. המטפלים שלנו מצוידים גם בכלים נוספים והתמחויות ספציפיות בנושאים רלוונטיים כמו: טיפול בחרדות, OCD טיפול בטראומה ועוד.

אם אתם מתעניינים בטיפול פסיכולוגי לילדים בגבעתיים, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לתיאום שיחת היכרות ללא התחייבות, שבה נבין את הצרכים והרצונות שלכם, ונתאים לכם את המטפל או המטופלת המדויקים, שיוכלו ללוות אתכם בדרך לרווחה נפשית, הקלה וצמיחה.

בואו לדבר איתנו

אם אתם או ילדכם חווים קושי נפשי, וזקוקים ליד מכוונת, אנחנו פה בשבילכם. המכון שלנו נותן מענה למאות מטופלים בכל שנה, ונשמח לעזור גם לכם עם מיטב הפתרונות הטיפוליים המתקדמים ביותר ועם צוות טיפולי מקצועי, מיומן ומסור.

טיפול פסיכולוגי לילדה

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן