fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי לילדים ברמת גן

ילדים הם מטבעם יצורים שמחים, פעילים וסקרנים. עם זאת, במקרים מסויימים, הילד חווה קושי, או עובר משבר רגשי כלשהו בעקבות נסיבות מאתגרות, והדבר יכול להתבטא בסימנים של מצוקה ולחץ. במקרים כאלה נרצה לעזור לו ולהקל עליו ככל הניתן. טיפול פסיכולוגי הוא אחת הדרכים היעילות והמקובלות להעניק לילד את העזרה שהוא זקוק לה. אם אתם מתעניינים בטיפול פסיכולוגי לילדים ברמת גן, חשוב שתמצאו את אנשי המקצוע המדויקים ביותר עבורכם. במקרה שאתם מזהים שינוי משמעותי ומתמשך בהתנהגות של ילדכם, כדאי לשקול את האפשרות לפנות לטיפול רגשי. סימנים לשינוי כזה יכולים להיות: פחדים וחרדות ברמה מוגברת; תלונות חוזרות על מיחושים וכאבים (שלא נמצא להן מקור רפואי); חוסר שקט ותנועתיות רבה מהרגיל; בכי ורגישות במינון גבוה מהרגיל; התנגדות ללכת למסגרת הגן או בית הספר; פחדים רבים; קשיים בתחום החברתי ועוד. טיפול רגשי מספק לילד מקום בטוח לבטא תכנים שמעסיקים אותו. הטיפול יכול להתבצע בצורות שונות, בהתאם לגיל הילד, למצבו ולשיטת העבודה של המטפל. דרכי הטיפול הרגשי לילדים הן מגוונות ביותר, החל מפסיכותרפיה, המבוססת על משחק דמיון ושיח המאפשרים עיבוד רגשי, דרך טיפול CBT, שבו מתמקדים בשינוי של דפוסי חשיבה הפוגעים ברווחה הפנימית של הילד ועד לתרפיה באמנות, שבה הילד מקבל הזדמנות לבטא את עצמו ולהשתחרר ממטען רגשי מכאיב דרך יצירה.

קצת עלינו- “מכון חיבורים”

מכון חיבורים הוקם במטרה לאפשר לכם ולילדיכם לקבל את התמיכה הנפשית שאתם זקוקים לה, בסטנדרט המקצועי והמוקפד ביותר האפשרי. המכון פועל מעל 14 שנה, בסניפים בכל רחבי הארץ. הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מובילים בתחומי הפסיכולוגיה, העבודה הסוציאלית, התרפיה באמנות והפסיכותרפיה. בנוסף, המטפלים שלנו מביאים איתם התמחויות והכשרות בכלים רלוונטיים מגוונים, כמו טיפול בילדים ונוער, טיפול בחרדות, טיפול בטראומה ועוד.

בכל שאלה או בירור בנוגע לטיפול פסיכולוגי לילדים ברמת גן, תוכלו לפנות אלינו, ונשמח לכוון אתכם לפתרון המדויק עבורכם.

בואו לדבר איתנו

אנחנו פה בשבילכם. אם אתם מזהים שהילד שלכם זקוק לעזרה, ואתם רוצים לתת לו את התמיכה הטובה ביותר, אנחנו ב “מכון חיבורים” נוכל לתת לכם מענה מקצועי ואכפתי. הצוות הטיפולי שלנו יודע לעזור למאות מטופלים בכל שנה, ונשמח לעמוד גם לרשותכם, ולאפשר לילדכם לחוות הקלה ורווחה.

טיפול פסיכולוגי לילדה

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן