fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי לילדים בתל אביב

ההחלטה על טיפול פסיכולוגי עלולה להיות מאתגרת, ועל אחת כמה וכמה כאשר ההחלטה היא בנוגע לילד שלנו. הבריאות הנפשית של הילד היא נכס חשוב, לא פחות ולעיתים אף יותר מבריאותו הגופנית. כהורים, נרצה לוודא שהילד מקבל את התנאים האופטימליים להתפתחותו ולרווחה הפנימית שלו. אם אתם מתגוררים באזור המרכז, ושוקלים כרגע לפנות טיפול פסיכולוגי לילדים בתל אביב, חשוב שתדעו שישנם פתרונות איכותיים ונגישים באזורכם. אבל רגע לפני שנחליט איזה טיפול מתאים עבור ילדכם, חשוב להבין מהו בעצם טיפול פסיכולוגי לילדים, ולקבל מספר דגשים בסיסיים, שיעזרו לכם לקחת את הבחירה הנכונה. טיפול פסיכולוגי לילדים מספק לילד בראש ובראשונה מרחב בטוח ותומך לבטא ולאוורר את הרגשות והמחשבות שלו, ואת התכנים הפנימיים שמציקים לו וגוזלים ממנו אנרגיה ושמחת חיים. בנוסף למרחב בטוח, המטפל המיומן משתמש בטכניקות ובכלים מתאימים, על מנת לתת לילד דרכים מועילות להתמודד עם האתגרים שהוא חווה. בדרך זאת, מסוגל הילד להגיע לתחושת הקלה וחוסן פנימי, ובשאיפה כתוצאה מכך, הוא ואתם יכולים לחוות שיפור ניכר בנושא שלשמו הגעתם לטיפול.

קצת עלינו – מכון “חיבורים”

מכון “חיבורים”, שפועל כבר מעל 14 שנה, הוקם מתוך כוונה להעניק ליווי ותמיכה נפשית לאנשים בכל רחבי הארץ. במכון ילדכם יוכל לקבל את הטיפול הפסיכולוגי ברמה המקצועית והאיכותית ביותר. המטפלים בצוות המכון הם מהמובילים בתחומם, בעלי הכשרה מקצועית בפסיכולוגיה, עבודה סוציאלית ותרפיה, ומתמחים במגוון של גישות טיפוליות כגון: טיפול CBT, טיפול בטראומה, טיפול בחרדות, טיפול בדיכאון ועוד. הגישה המקצועית שלנו מבוססת על העיקרון, שכל אדם הוא עולם ומלואו, ולכן חשוב לנו להכיר את ילדכם ולהתאים עבורו את השיטה ואת המטפל או המטפלת המדויקים ביותר לאישיותו ולצרכיו הייחודיים.

בואו לדבר איתנו

אם הילד שלכם חווה מצוקה, קושי או אתגר כלשהו, מאוד סביר להניח שאתם מוטרדים ומודאגים, ושהקושי הזה משליך גם על היומיום המשפחתי כולו. חשוב שתדעו, שאין צורך להישאר עם הקושי לבדכם. המכון שלנו מעניק תמיכה, ייעוץ וליווי למאות מטופלים בכל שנה, ונשמח לעזור גם לכם עם מיטב הפתרונות הטיפוליים המתקדמים ועם צוות טיפולי מקצועי, מיומן ומסור. צרו איתנו קשר עוד היום, ותנו לילדכם את הצעד הראשון בדרך אל הרווחה הנפשית, שהוא ראוי לה וזקוק לה כל כך.

 

טיפול פסיכולוגי לילדה

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן