fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול רגשי לילדים בהוד השרון

במהלך ההתפתחות של הילד, הוא יחווה מדי פעם אתגרים וקונפליקטים, שאיתם יידרש להתמודד. אתגרים כאלה הם חלק טבעי ואורגני בהתפתחות התקינה שלו, וברוב המקרים לא יידרש טיפול חיצוני, היות שהנושא ייפתר ככל שהילד ירכוש בשלות רגשית וכלים להתמודדות עצמאית. עם זאת, ישנם מקרים שבהם ניתן לראות אצל הילד קושי רגשי מתמשך, ואתם חוששים שמדובר בקושי שמעבר למה שסביר לצפות בגילו. במקרים כאלה, רצוי לבדוק אפשרות של ייעוץ או טיפול פסיכולוגי. במאמר זה ניתן לכם כמה הנחיות כלליות, שיעזרו לכם להבין אם אכן מדובר במצב שדורש התייחסות מקצועית. כמובן, בשורה התחתונה שיקול הדעת שלכם הוא שקובע, היות שכל מקרה הוא ייחודי ואתם אלה שמכירים את ילדכם בצורה הטובה ביותר. אך ישנם מספר קווים מנחים, שכדאי לשים לב אליהם בכל הקשור לרווחה הנפשית של ילדכם.

מהו טיפול פסיכולוגי לילדים?

טיפול פסיכולוגי לילדים הוא דרך לאפשר לילד להתגבר על האתגרים שהוא חווה, ואף לצמוח מהם. הטיפול מתבצע בצורה שמותאמת לגיל וליכולת הרגשית והמנטלית של הילד, תוך שימוש בכלים של שיחה, משחק או פעילויות אחרות, שמאפשרות לילד מקום לבטא את עצמו באופן חופשי ובטוח.

קצת על מכון חיבורים

המטפלים של “מכון חיבורים” הם בעלי הכשרה בתחום הפסיכולוגיה והפסיכותרפיה, וכן בטיפול בילדים ונוער, כמו גם במגוון של תחומי טיפול נוספים כמו:  טיפול בחרדות, טיפול CBT, טיפול באמנות ועוד. אנחנו ב “מכון חיבורים” דואגים להתאים לכם את המטפל או המטפלת המתאימים ביותר עבור ילדכם, שיוכלו לתת מענה מקצועי, מסור ומדויק, שיתמוך בילדכם ובכם בצורה המיטבית..

בואו לדבר איתנו

ישנם סימנים שונים, שיכולים לרמוז על כך שהילד חווה קושי רגשי, ושכדאי לפנות לעזרה מקצועית. הנה כמה מהסימנים האלה:

  • קושי להתמודד עם מתח.
  • ביטוי של פחדים או חרדות, ברמה שמשבשת את התפקוד הרגיל.
  • מצבי רוח מתחלפים בתדירות גבוהה.
  • תלונות על כאבים ומיחושים, ללא הסבר רפואי.
  • קושי להתרכז בלימודים, או ירידה בתפקוד הלימודי.
  • הימנעות מפעילויות שנהנה מהן בעבר.
  • שינויים בדפוסי השינה.
  • שינויים בתיאבון – פחות תיאבון, או תיאבון מוגבר.

במידה שאתם מבחינים באחת או יותר מהתופעות הללו אצל ילדכם, ייתכן שהוא מתמודד עם מצוקה כלשהי, שכדאי לעקוב ולשים לב אליה, ובמקרה הצורך אף לשקול לקבל תמיכה דרך טיפול מקצועי.

“מכון חיבורים” קיים כבר מעל 14 שנה, ופועל ב- 6 סניפים ברחבי הארץ, ואנחנו נשמח להעמיד את הניסיון העשיר, המקצועיות והאכפתיות שלנו לרשותכם, כדי שהילד שלכם יוכל לחוות רווחה והקלה, וכדי שאתם תוכלו לדעת, שאתם מעניקים לו את העזרה הטובה ביותר. אנחנו מאמינים, שכל ילד ראוי לחיות ברווחה, בבריאות ובשמחה, ואנחנו פה בכדי לסייע לכם להשיג את המטרה הזאת עבור ילדכם.

טיפול פסיכולוגי לילדים בהוד השרון

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן