fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול פסיכולוגי בירושלים

כותב:
תוכן עניינים

בעולם המהיר והמורכב של היום, החשיבות של טיפול פסיכולוגי והבנת החשיבות שלו לאדם הולכות ומתחדדות. במאמר זה נציג כמה נקודות מבט על טיפול פסיכולוגי, נדבר על הסיבות הנפוצות שמביאות אנשים להיעזר בו, וכיצד הטיפול יכול לעזור לשפר את הרווחה האישית. בנוסף, נתייחס לטיפול פסיכולוגי עבור ילדים- באילו מקרים נחוץ לפנות לטיפול כזה, ואיזה אתגרים יכולים לקבל מענה בעזרת הטיפול.

טיפול פסיכולוגי בירושלים

טיפול פסיכולוגי הוא אחת הדרכים היעילות להתמודד עם קשיים נפשיים שונים.  תהליך טיפולי עם מטפל מיומן יכול לעזור במצבים נפשיים שונים כמו חרדה, דיכאון, טראומה, התמכרויות למיניהן וקשיים במערכות יחסים. המוקד הוא לא רק בטיפול בבעיות קיימות, אלא גם במניעת אתגרים נפשיים עתידיים.

אנשים פונים לטיפול פסיכולוגי ממספר סיבות. חלקם מתמודדים עם קושי נפשי ספציפי או עם סימפטום מסויים שמשפיע על התפקוד היומיומי ועל איכות החיים שלהם. אחרים מבקשים להיעזר בטיפול כדי להרחיב את המודעות העצמית שלהם, להעלות את תחושת הרווחה הכללית ולקבל כלים להתפתחות אישית ולשיפור חוויית החיים.

תושבי ירושלים שמחפשים טיפול פסיכולוגי, יוכלו למצוא מספר פסיכולוגים מומלצים בירושלים, שיתנו מענה איכותי ויעיל לקושי שהם חווים.

טיפול פסיכולוגי לילדים בירושלים

טיפול פסיכולוגי לילדים הוא אפשרות מומלצת במצבים מסויימים כמו:

  • קשיים בהתנהגות- ילד שבאופן קבוע מפגין התנהגויות מאתגרות, כמו התנהגות אלימה, הימנעות או התנגדות יכול להיות ילד שנמצא במצוקה נפשית, וההתנהגויות המאתגרות הן הדרך שלו לאותת לנו כי הוא זקוק לעזרה.
  • קשיים רגשיים- ילד שיופיעו אצלו לעיתים קרובות מצבים של עצבות, חרדה, פחדים או קושי בוויסות רגשי יכול להיתרם מאוד מתהליך טיפולי אצל  פסיכולוג ילדים שיכול להבין את מצבו, ולעזור לו להתמודד עם הקושי. לצד הטיפול הממוקד בילד, כדאי גם לשקול לקבל הדרכת הורים, על מנת לרכוש תובנות וכלים, שיכולים לעזור להם להתמודד עם האתגרים העולים במצבים יומיומיים בסביבה הביתית והמשפחתית.

טיפול פסיכולוגי במכון “חיבורים”

בכל קושי נפשי ורגשי שאתם חווים, חשוב לזכור, שאתם כנראה לא הראשונים שחווים אותו, ישנם הרבה אחרים שעברו מצבים דומים וקיבלו את התמיכה המתאימה הצליחו לשפר את מצבם בצורה משמעותית, ואף להשאיר את הקושי מאחור במקרים מסוימים. ואם זה אפשרי לאחרים, יש לכם את כל הסיבות להניח, שזה אפשרי גם עבורכם. אנחנו במכון חיבורים נמצאים פה עבורכם בדיוק בשביל זה- לפגוש אתכם במקום שאתם נמצאים בו כרגע, עם המון הבנה והכלה, ללוות אתכם בנתיב הייחודי שלכם בהתמודדות עם האתגר ולהעניק לכם כלים עדכניים ומועילים שיכולים לעזור לכם לחוות שיפור משמעותי על ידי תהליך טיפולי קצר מועד וממוקד.

המטפלים שלנו ישמחו לעבור את הדרך הזאת איתכם, ולעזור לכם להתחבר ליכולות והכוחות הטמונים בכם. מטפלי המכון בעלי תארים שניים ומעלה, הכשרות בכלים ממוקדים ויעילים לטיפול במגוון מצבים והרבה חמלה.

לסיכום

לטיפול פסיכולוגי ישנו תפקיד חיוני בהתמודדות עם אתגרים של בריאות נפשית מולם ניצב האדם בחברה המערבית של ימינו. הטיפול מאפשר לאדם מרחב להתפתחות , ויתרונות רבים כמו תמיכה רגשית, פיתוח מיומנויות ושיפור של מערכות יחסים. במצב שבו אדם נתון בקושי נפשי או משבר , אשר משפיע לרעה על איכות חייו, מומלץ לבדוק את האפשרות של טיפול פסיכולוגי, ולהיעזר בכלים המגוונים שמציע טיפול כזה לשיפור המצב.

בעלים ומנהלת מכון חיבורים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מעל 15 שנות נסיון בטיפול בחרדה בגישות ממוקדות.

שאלות ותשובות

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן