fbpx

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

אנו נותנים שירות ב- תל אביב   חולון   רעננה   ראשל”צ   פתח תקווה   ירושלים

טיפול בחרדות בירושלים

כותב:
תוכן עניינים

“ידוע לכולם כי חרדה מתמדת אינה מבטלת את צער העתיד, אך היא בהחלט מבטלת את שמחת ההווה.”  צ.ספרג’ון

חרדות, הן אותן תחושות המתעוררות בנו ועלולות לערער את הרגע בו אנו נמצאים עם בהלה תהומית. אותן חרדות, שבחלק מהמקרים חשובות ומעוררות אך בחלק מהמקרים נוגסות ברגעי האושר בחיינו ומקשות על ההתמודדות. החדשות הטובות, הן שכיוון שאנו מכירים את הרגש הזה כל כך הרבה שנים, התווספו עוד ועוד כלים המקנים טיפול לחרדות ומזור לכאב.

מהן חרדות?

חרדות הן שם כולל למגוון תחושות פיזיות ונפשיות המתעוררות בעת מצב מלחיץ, לפני אירוע מסוים ולעיתים עלולות להופיע בקרבנו גם כחלק מהשגרה, זה יכול להרגיש כמו תחושת “כרסום” פנימית שמתגברת לאיטה או חרדה פתאומית. אנו עלולים לחוש דופק מואץ, זיעה קרה, דפיקות לב חזקות, מחשבות מפחידות או מבהילות שלא פוסקות ותחושה כללית של מתח. חלק מתמודדים עם חרדה כללית, חלק עם חרדת נטישה, חלק עם חרדה חברתית, חלק עם חרדת ביצוע והרשימה עוד ארוכה.

מה הסימפטומים להפרעת חרדה?

להתמודדות עם  חרדה פנים רבות וסימפטומים שונים. הסימנים הקלאסיים והבולטים הינם:

  • קושי להירדם, שינה לא נינוחה או רציפה
  • תחושת דריכות, עוררות, היעדר יכולת “לשחרר שליטה”
  • כאבים פיזיים כמו כאבי ראש, כאבים בחזה, בחילות ותחושות על סף עילפון
  • דופק מואץ ונשימה לא סדורה
  • הזעה
  • חוסר תאבון

איך ניתן לטפל בחרדות?

טיפול קוגניטיבי התנהגותי

טיפול CBT למשל, ובאופן ספציפי טיפולי ACT (טיפול בקבלה ומחוייבות) (ממשפחת טיפולי CBT) יכולים לסייע להתמודדות עם חרדות. הטיפול מקנה כלים חדשים ביניהם זיהוי דפוסים רגשיים וטריגרים מעוררי חרדה, שינוי דפוסים מחשבתיים ותרגול נוכחות לצד חשיפה מבוקרת לגורמי החרדה.

הקדמה הטכנולוגית מאפשרת גם לפנות לקבלת טיפול לחרדות אונליין, באופן מקוון מהבית שלכם או מקום אחר שמרגיש לכם נוח ובכך מנגישה את שיטות הטיפול השונות גם ללוחות זמנים צפופים או קשיי התניידות.

טכניקות הרגעה

מדובר על שיטות הנשענות על נשימות עמוקות, מיינדפולנס, דמיון מודרך, מדיטציה והרפיית שרירי הגוף. הטכניקות הללו מסייעות בהתמודדות עם חרדה מצבית, כלומר, טיפול מיידי לחרדה שאנו חשים כרגע. וגם נותנות לנו תחושת בטחון גדולה יותר שכן היכולת לווסת את עצמנו בכוחות עצמנו היא חיונית ותורמת לתחושת הבטחון הכללית שלנו בעולם.

טיפול בחרדות בירושלים

במידה ואתם מתמודדים עם חרדות בחייכם ומרגישים שהגיע הזמן לטפל בהן ולשפר את איכות החיים, אנו במכון חיבורים מזמינים אתכם, תושבי ירושלים והסביבה, לפנות אלינו. המטפלים שלנו עברו הכשרות מקצועיות רבות ומגוונות על מנת לתת לך את סל הטיפולים העשיר ביותר, ממנו תוכלו לבחור את הטיפול שמתאים לכם בדיוק.

לסיכום

חרדות הן תחושות המלוות את רובנו אם לא כולנו ברגעים שונים בחיים. במינון נכון, לחרדה יש אפקט משמעותי של אזהרה או עוררות לפני אירוע מרגש, אך במינונים לא מאוזנים, החרדה יכולה לייצר פגיעה של ממש באיכות החיים. אל תתמודדו לבדכם עם החרדות, פנו אלינו למכון חיבורים ונשמח לסייע לכם לעבור את המשוכה אל עבר חיים רגועים ושלווים יותר.

בעלים ומנהלת מכון חיבורים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מעל 15 שנות נסיון בטיפול בחרדה בגישות ממוקדות.

שאלות ותשובות

במיוחד בימים מורכבים אלו המומחים שלנו כאן עבורך.

להתאמה אישית של טיפול ממוקד ומחזק

אנחנו כאן בשבילכם

אין סיבה לסבול, השאירו פרטים ואנו נחזור אלייך עם מידע על טיפול מתאים

התחל/י צ'אט
💬 כיצד אוכל לעזור לך?
היי, שמי דורי ממכון חיבורים. כיצד אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן